• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Läderträff...

easy rider

Brüno
2-Faktor
Efter att en ypperlig läderstronk landat till min Sub blev jag helt sonika tvungen att beställa en till BB, främst tack vare daviden och hans snygga bilder på sin.
Sagt och gjort, pm till hedersmannen cheepo63 och två dagar senare, idag på förmiddagen, landade en färsk beställning.
Sanna mina ord vilken service. Fantastiska remmar i riktigt skönt läder. Den största nackdelen är priset, som är alldeles för billigt.

:)

ja8ahape.jpg


jy8e9abe.jpg


uhamemup.jpg


3ehapazy.jpg


9aryge3u.jpg


u9umehem.jpg
 

DrDre

Patek
ja8ahape.jpg




Riktigt snyggt. Vad är det för sorts läder? Eller rättare sagt, hur är det behandlat? Det ser lite matt ut, nästan som om det är borstat?
 

_z_

Omega
Fantastiskt fint men vad är det för tråkig klocka som ligger där bredvid den vackra Bayen ;)

SGS3 via Tapatalk.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
BB´n gör sig så grymt bra på läder! Nu tänkte jag ju skriva att inga andra dykare gör det. Men sen kom jag på att pannorna är rätt heta på vintage militärläder också. Skulle va de då.
 
Topp