Samma som 2023, köpa mer klockor och band!
Livet är för kort för att inte njuta av det.
Livet är för kort för att inte njuta av det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hårdflippar nu, bra jobbat måsta jag säg, facit sista veckan: 4 ut och 4 nya på G, allt för försöka hålla ovanSamma som alla år, och torsk varje år , behålla mer, flippa mindre…
Vad blir det för kul?Jag hårdflippar nu, bra jobbat måsta jag säg, facit sista veckan: 4 ut och 4 nya på G, allt för försöka hålla ovan
Cartier Skeleton, Tudor P01, Oris Propilot X, Tag Carrera DateVad blir det för kul?
Lättare?Efter att ha testat lättare klockor på senaste tiden blir löftet för 2025 att skaffa en dj 16233 då jag fallit pladask för bekvämligheten
Lättare viktmässigt än det jag är van vid. Det kanske var otydligt, hur tolkade du det?Lättare?
Såg att du har en TT nu, helguld eller platinum?Lättare viktmässigt än det jag är van vid. Det kanske var otydligt, hur tolkade du det?
Helguld. Det jag även gillar med en dj jämförelsevis är att den känns mindre "dingbar" och upplevelsen att bära den blir mer omedveten och därför mer njutbart.Såg att du har en TT nu, helguld eller platinum?
Check!Jag ska köpa mig en Panerai igen men jag ska absolut inte köpa en OP41 istället.
Owgm kommer jag anmäla mig till men inte ta seriöst för fem öre.
Bra löften i år känner jag!
Asså vilka pärlor! Den gröna klockan i högra klocklådan längst ner till vänster, samt klockan till höger om den fångade verkligen mitt intresse. Vad är det för några?Lovade mig själv att tillåta en utökning av samlingen från 21 till 31 klockor...
Har helt enkelt blivit för svårt att köra en in och en ut principen speciellt då samlingen är spretig
sjukt svårt motivera sig till att behålla en 20krs loppisfynd i form av miniräknarklocka eller en
äkta "made in Hong Kong" bara för man älskar den och avstå något trevligt nytt fynd eller annan klocka..
Jaja med tillåtet 31klockors samling lär sådana helvetes utröstningar vara historia i alla fall till
sommaren (kanske)
Den gröna klockan är en Olma Sport st 96-4Asså vilka pärlor! Den gröna klockan i högra klocklådan längst ner till vänster, samt klockan till höger om den fångade verkligen mitt intresse. Vad är det för några?