Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken dröm om intresset kunde hållas till den nivån.Beror väl på om man jämställer intresse med att man måste äga något. Köp låg på minimum under '23 och '24 och fick ut mer av olika poddar, youtube, artiklar etc. än att leta efter nästa köp eller hålla på att flippa. Sedan är väl 10år lite mer än vad mitt tålamod skulle klara av. Men om man hittat något som man är sjukt nöjd med så är det bara att gratulera.![]()
Om du redan är owg sedan tio år tillbaka tycker jag nog man kan säga att du har växlat ned. Att äga och bruka EN klocka har väl varit det naturliga fram till mobilernas intågNyårslöftet blir att lite bestämma sig för vad man ska göra av klockintresset. Känner ett behov av förändring efter 10 år OWG. Antingen lägger jag ner eller växlar upp.. lite så känns det nu iaf.
Bland det trevligaste jag vet inom intresset.Dra ner på besöken till Klockbutiker, iallafall med vänner och frun. Orimligt ofta inne bara för att klämma och känna.
Helt klart, mycket villhöver som stillats genom kortare besökBland det trevligaste jag vet inom intresset.
Skulle gjort det mer om jag hade närhet till butiker. Tror att många felköp skulle kunna undvikas om en inte köper grisen i säcken var och varannan gång utan provar först.
Visserligen sant. Jag har vänner som är väldigt förestående till intresset men de och jag gissar säljpersonalen börjar bli lite trötta på samma interaktion varje gång vi är i stan. Min ett årliga son har börjat peka på butiken och säga ”pappa” vilket säger en del om frekvensen…Bland det trevligaste jag vet inom intresset.
Skulle gjort det mer om jag hade närhet till butiker. Tror att många felköp skulle kunna undvikas om en inte köper grisen i säcken var och varannan gång utan provar först.