• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lägga upp filmklipp?

Jag hittade en videosnutt på nätet i mp4 format. Jag laddade ner den på telefonen, går det på något vis att ladda upp den här?

@daviden? @Denke?

Har du kvar lånken till den så kan du använda den för att länka. Annar borde det gå att lägga den på tex dropbox, göra den publik och använda den länken.

Tror spontant inte att de vill ha videofiler (för stora iaf) på servern.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Har du kvar lånken till den så kan du använda den för att länka. Annar borde det gå att lägga den på tex dropbox, göra den publik och använda den länken.

Tror spontant inte att de vill ha videofiler (för stora iaf) på servern.

Ja, jag misstänker också att det är så. Att de är för stora. Jag har ett klipp där en kille testar sin Rolex sub genom att köra den i en cementblandare, tänkte bara att det kunde vara av lite allmänintresse. :)
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Han ville visa att han inte är rädd för att använda sina klockor. Inget jag skulle göra med mina klockor i alla fall.
 
Senast ändrad:

Zingo

Rolex
Ingen sund människa skulle repa dörren på sin nya bil för att visa att bilen går/ska användas, så varför göra det med en klocka? :shifty:
 
Topp