• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lägger ut en bild ifrån flyget:)

hellbit

Cartier
oAV3UjU.jpg
 

hellbit

Cartier
Hay matta ja:) inredningintresserade också:)? Har massor med fina danska möbler:) tack trivs med klockan men har en finare bild som jag lägger upp imorgon:)
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Fantastisk klocka! Snygg bild! Något förvirrande trådrubrik! Men klockan är snygg och det är det som räknas! :)
 
Först tänkte jag privatjet?
Sen läste jag trådrubriken en gång till..
Sen läste jag resten av tråden!

Snygg oavsett bakgrund!
 

meo_swe

Audemars
Haha underbart förvirrande! Men den dör porutgesen är sjukt snygg! Såg en sån när jag käkade lunch för några dagar sedan. Kunde knappt hålla ögonen ifrån den!
 

hellbit

Cartier
Haha, jag förstår förvirringen:) jag satt på flyg med wifi och hade tagit en fin bild på klockan med utsikt över Stockholm i bakgrunden. Denna bild verkar dock inte vilja laddas upp, varje gång jag markerar rätt bild så dyker istället "flygande mattan" upp:)
 

hellbit

Cartier
Eftersom min flygbild inte fungerar så får ni precis som någon påpekade tidigare, tänka att det är en flygande Hay matta:)
Oavsett...
Jag köpte min IWC för ca tio dagar sedan, fullkomligt älskar den. En sak som är kul är att den skiftar väldigt i färg beroende på ljus. Nu på kvällen i dunkel belysning ser nästan visare och siffror mörk mörk blå / nästan svarta ut medans den i dagsljus ser ut som på bilden. (OBS tagen med Iphone 4s, jag ska ta bättre bilder i dagsljus med min systemkamera.
bild.JPG
 
Topp