• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lämna gärna Ditt omdöme om Lauda här

MrJohn

Omega
Jag gjorde mitt livs första klockbyte med denna trevliga herre. Det gick väldigt smidigt och klockan kom snabbt, välpackat och i beskrivet skick. Mycket nöjd! 100% GG.
 

Antman

Breitling
Köpte en Seiko av FilPro, klockan matchade beskrivningen som gavs i annonsen mycket väl. FilPro var snabb med att posta och packade in klockan ordentligt.
Skulle gärna göra affärer med honom, han pålitlig och smidig, en 100% good guy.
 

Aerospace

Panerai
2-Faktor
Sålde ett Omega armband med spänne till @FilPro och det var en rakt igenom mycket trevlig affär med snabb och smidig kommunikation!. Gör absolut fler affärer med denna trevliga herrn!
100% GG
 

MrWaldemar

Omega
2-Faktor
Köpte en trevlig Blå Orient Star Diver av @FilPro . Exemplarisk och lite mer än så handel, trevlig kontakt med mycket seriös och trevlig dialog hela vägen, trots mitt velande i mitt köp hade han tålamod med mig och blev mer än nöjd med hela upplevelsen. Supertack!!
 

Eric W

Omega
Köpte en klocka av Filpro. Trevlig ton i konversationen, snabb på att svara och ännu snabbare att posta klockan på lådan.
Behöver väl inte nämna att klockan var i kanonskick och helt enligt beskrivning. Stort tack! Stor tumme upp.
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Köpt en mycket fin svart Seiko Alpinist (som var i väldigt fint skick) av @FilPro i en supersmidig affär.
Mycket trevlig kommunikation hela vägen och blixtsnabb leverans efter genomförd Swish.

Rekommenderar denne Goodguy till 120%!
 
Topp