• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lämna inte in klockan till detta mumintrollet, ifall ni går i bezelbytar tankar ;)

Rber

Audemars
2-Faktor
Han har uppenbarligen glömt att skriva NOT i rubriken. Kan inte komma på någon annan förklaring.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
En klassiker! Sett videon när någon kortar sin Rolexlänk med hammare och spik? :banghead:
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Han hade ju inte behövt ta av den gamla om han ändå tänkte använda superlim, kunde bara limmat nya bezelen över den gamla.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Hahaha..jävla lirare..
Kmr ihåg när jag gick i tankar att byta bezel på min gamla pro300, googlade då fram det här klippet och bestämde mig att INTE byta =P
 

meo_swe

Audemars
Jag får av någon anledning i huvudet att han lär vara soldat. jag vet inte varför, men det känns som han skulle passa som det. :)
 
  • Like
Reactions: Wii
T

Tobbe

Guest
Paniken sprider sig verkligen när man hör ljuden av repande metall.... sjukt :bored:
 

Bolio

Panerai
Vidrigt klipp det gör ont i hela kroppen och jag kommer på mig själv flera gånger att jag bara vågar titta med ett öga och ibland blundar helt. Som ett barn när de tittar på nått riktigt hemskt på TV.
 

POO

Panerai
Hen verkar ha tummen mitt i röven om man ser till knivhanteringen men plus för att hen inte behandlar bruksklockan som ett spädbarn och våga göra något själv!
 
Topp