Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har väl dragit upp den helt, så att fjädern jobbar med full kraftreserv?Snabb fråga - min nya SMP har tappat -1,5s på 10 timmar. Givet att Metas/Omega menar att klockan i ingen position ska tappa tid - bör jag lämna tillbaka den? Är inte anal med sekunder men mer om det är något fel? Klockan köptes i fredags så har ett fönster nu...
Den är ny alltså? Är ju bara att skicka in den till SGN då så de får kika på den och rucka den.Tack för inspel. Ska kolla lite med Omega/Swatch när de öpnar - får se vad de säger... Som du säger inte helkul att öppna klockan när den är helt ny tycker jag.
Ja precis. Eller en ny klocka tänker jag då den köptes i fredags...Den är ny alltså? Är ju bara att skicka in den till SGN då så de får kika på den och rucka den.
Har aldrig någonsin varit med om att de gått med på att byta ut en ny klocka som felat. Öppet köp kan man ju dock använda sig av om man har det förhandlat.Ja precis. Eller en ny klocka tänker jag då den köptes i fredags...
Seriöst?Tack för inspel. Ska kolla lite med Omega/Swatch när de öpnar - får se vad de säger... Som du säger inte helkul att öppna klockan när den är helt ny tycker jag.