• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad [Länk] Strapcode Angus till Seiko Skx007,009,011. Nyskick! *650kr*

Subsec

Rolex
2-Faktor
Säljer ett jubilee av märket Miltat och modell Angus. Inköpt från Strapcode och passar Seiko Skx007,009 och 011.
Endast provmonterad en gång, men då jag inte har kvar någon skx så säljer jag den. Helt i nyskick!

Betydligt tjockare än deras vanliga jubileelänk och extremt mycket bättre kvalitet än Seikos egna. Skruvade länkar och Strapcodes dyrare spänne!

Läs mer från Strapcode: https://www.strapcode.com/store/22m...rushedpolished-clasp-p-4826.html#.WYgg-91eDYU

Pris: 650kr inklusive vanligt porto (ej försäkrat eller spårbart och jag tar ej ansvar för Postens ev slarv)
Lägg till 60kr för rekommenderad post, då spårbar och försäkrat.

Retur: Ja självklart om min beskrivning inte stämmer. Skickas tillbaka som rek.post inom 24h och betalas av köparen.

F2F: Ja i Partille, Göteborg

IMG_0482.JPG

IMG_0483.JPG

Tack KS för ett superforum!
 
Senast ändrad:
Topp