• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Länk till Oris Aquis

Gurgel

Cartier
Hur blev bandet och vem äger det? En minirecension skulle vara trevlig.
Jag har fått hem det, sent omsiders. Men jag har inte testat klockan på det, hade lånat ut klockan till en kompis och fick tillbaka den först igår! Ska ta dagen till att fundera på om jag ska prova det eller sälja det direkt. Återkommer!
 

Gurgel

Cartier

Bakkman

Breitling
Oj. Bra att du såg det för det hade jag missat! Trodde de passade rakt av. Bra då slapp man köpa fel satt precis och skulle trycka :)
 

Gurgel

Cartier
Googla, minns inte var jag läste det, men det är ju två mått som måste stämma, dels bredden mellan bandhornen, dels bredden vid bandhornens ytterkanter, inte kul om bandet är smalare (eller bredare) än bandhornens ytterkant heller även om det passar att få dit det.
 

Gurgel

Cartier
Jag sålde nylonbandet vidare. Glömde skriva det sist...
Har iafl äntligen fått min länk. Jag är riktigt nöjd med den. Länken fick verkligen klockan att ändra karaktär.
image.jpeg
 
Topp