• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Länk till Seiko SKX

Emil_G

f.k.a hastkista
Jubilee är såld.

Alltså två stycken länkar till Seiko SKX007/009.
OBS, jag har ca19cm handleder och dessa är något för små för mig, båda går att stänga men sitter ej bekvämt.

Den ena länken är en Seiko jubilee, rasslig i vanlig ordning och med några små bruksspår på spännet, inget stort.
Den andra är en väldigt rejäl länk, vet ej tillverkare tyvärr. Den är 3-4mm tjock, har skruvade länkbitar och solida ändlänkar. Väldigt gedigen, knappt några märken men någon swirl på låset.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


150kr för jubilee, 300kr för den andra, då skickar jag i brev. Retur är ok inom 24t.
Byten mot andra 22mm band, länkar är även intressant.
 
Senast ändrad:
Topp