• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Länkar till Gant W70394 Seabrook!

djimbo

Breitling
Hej jag undrar om någon vet var jag kan få tag på länkarna till en Gant W70394 Seabrook?
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    440.2 KB · Visningar: 3

djimbo

Breitling
Jag är fortfarande på jakt efter länkar till gant w7039 och vore jättetacksam för feedback.
 

djimbo

Breitling
Jag hittade en butik som hade och kunde skicka som heter Time shop. 220kr per länk. Vet dock inte om jag behöver en eller två st. Jag får på mig klockan nu och kan knäppa låset men den sitter för tight. Jag vet inte hur mycket en länk gör för storleken.
Någon som kan tänkas veta om jag ska ha en eller två?
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Jag hittade en butik som hade och kunde skicka som heter Time shop. 220kr per länk. Vet dock inte om jag behöver en eller två st. Jag får på mig klockan nu och kan knäppa låset men den sitter för tight. Jag vet inte hur mycket en länk gör för storleken.
Någon som kan tänkas veta om jag ska ha en eller två?
Om spännet går att stänga men det blir för tight så räcker det förmodligen med en länkbit till. Såvida det inte är superkorta länkbitar, typ 4-5 mm. En länkbit gör ganska mycket om det är en "vanlig" länk, t ex Rolex Submariner-stilen.

Men utan att ha sett din länk eller hur tight den är och utan att veta hur du gillar att bära klockor är det halvlurigt.
 
Topp