• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Läsvärda klocktidningar

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Vilka klocktidningar är värda att köpa? Är intresserad av såväl svenska som utländska. Kravet är att de inte ska vara som Plaza Watch utan innehålla något läsvärt. Totalt 60 sidor varav 53 sidor är enbart bilder och övriga 7 sidor är både bilder och text. Hade jag betalt för tidningen hade jag blivit förbannad. Tur att jag fick den så att jag slapp sitta och sura på kontoret för en skitsak :)
 

Sjobedan

Rolex
Vilka klocktidningar är värda att köpa? Är intresserad av såväl svenska som utländska. Kravet är att de inte ska vara som Plaza Watch utan innehålla något läsvärt. Totalt 60 sidor varav 53 sidor är enbart bilder och övriga 7 sidor är både bilder och text. Hade jag betalt för tidningen hade jag blivit förbannad. Tur att jag fick den så att jag slapp sitta och sura på kontoret för en skitsak :)
Och gärna utan en jäkla massa reklam...
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Kan du inte skriva ut Klocksnack på skrivaren och häfta ihop? Då får du endast relevant och intressant text, samt en del schyssta bilder. Minimalt med reklam. Finns även att läsa på mobil/padda. ;)

Hade man bara kunnat radera Jönssons 20 000 inlägg och göra forumet läsbart efter det hade det varit en bra idé.
 

MånsT

Rolex
WatchTime och (Salon) QP tycker jag är bra. Rekommenderar att avstå från Watch World, har provat två olika nummer och de är inge vidare. Hela tidningen var full av detaljfel, stavfel och vad som verkade vara fel text under fel bild osv. Må vara sånt som stör en OCD:are men ändå inget kul att läsa.
 
Topp