• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lätt att vara eferklok

Fergi

Rolex
2-Faktor
Har spanat lite och sett att Wenger, fickknivstillverkaren gör klockor..
En modell, Wenger Aquagraph såg ball ut och ligger inom budget. Tät till 1000 m, såg "fresh" ut.

Min beater sen ca 7år tillbaka. Är med mig varje dag på måleri äventyr ;)

Någon som har haft en sån ?
image.jpg
 

Doncorleone

Cartier
Har provat några Oris och gillar dom men de ligger tyvärr utanför min budget för tillfället.

Orient har jag inte tänkt så mycket på. Hur är kvaliten på dom? Dom är ju väldigt billiga.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Har provat några Oris och gillar dom men de ligger tyvärr utanför min budget för tillfället.

Orient har jag inte tänkt så mycket på. Hur är kvaliten på dom? Dom är ju väldigt billiga.
Jag har en Orient M-force som håller väldigt bra kvalitet. Man ska inte alltid kolla priset. Kan rekommendera märket :)

Dock kan man behöva köpa en ny länk då de på billigare klockor ofta är sladdriga och inte så roliga!
 

Doncorleone

Cartier
Det lutar mot en Glycine på länk och grön vridring. När var och hur vet jag inte men inom kort förhoppningsvis. Gillar att den är låg men ändå har en clean look som påminner lite om en pilotklocka (IMO). Sen verkar länken va riktigt schysst också.

Tack för era tips!
 
Topp