• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lådöppning

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Som jag sa i det tidigare inlägget, fluktat denna 18239 bic i Rolexkatalogerna sen lång tid tillbaks, denna katalog är ifrån 1993, redan då kändes den så j... tung! Har bara sett den 2ggr tidigare irl båda gångerna i USA, den är bara så ultra snygg och växer väl inte på träd precis, men för den som ändå vill ha en så kan jag tala om att det finns 7 st på chrono24 för tillfället.
Du lär ju komma på nästa Gtg i sthlm så man får chansen och klämma på den lille rackarn :D. Åter igen Omisch, stort Grattis ;)


DSC_7044_zps419fd50b.jpg

ef02ae0b-1b01-4bd4-bbd5-4fe6cf10349f_zps7f2bcc92.jpg
 

Thorn

Friends of KS
DD sjefen! För jävla tunga klockor, jag hade skitit på mig av lycka om jag bara ägde lådan den kom i.
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis, varit och klämt på 2st Tridor bara de senaste månaderna (de är inte vanliga!!)

Nu är ni 2st på forumet med Tridors... Stort grattis! ;)

Mvh
Micke
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Alltså...boxen är ju helt underbar...läder med spänne...det är stil det!:D
Jooo och klockan...den är fin den med...grattis!:)
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Har inte sett den varianten tidigare. Misstänker att den tillhör det lite mer ovanliga. Riktigt cool! Grattis!
När jag blir stor ska jag också ha en DD ;-)

Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
 

wojtecki

Cartier
Som jag sa i det tidigare inlägget, fluktat denna 18239 bic i Rolexkatalogerna sen lång tid tillbaks, denna katalog är ifrån 1993, redan då kändes den så j... tung! Har bara sett den 2ggr tidigare irl båda gångerna i USA, den är bara så ultra snygg och växer väl inte på träd precis, men för den som ändå vill ha en så kan jag tala om att det finns 7 st på chrono24 för tillfället.
Du lär ju komma på nästa Gtg i sthlm så man får chansen och klämma på den lille rackarn :D. Åter igen Omisch, stort Grattis ;)


DSC_7044_zps419fd50b.jpg

ef02ae0b-1b01-4bd4-bbd5-4fe6cf10349f_zps7f2bcc92.jpg

Gratulerar!

Härligt att se dom gamla mysiga "katalogerna" som man satt och bläddrade i när man var ung. :happyhappy:
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Där kom den! :D Stort grattis till en riktigt cool och udda modell. ;)
 
Topp