• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Låna inte ut Rolex till frugan.(bitches)

Ledsen men orkar inte kolla hela filmen. A är ju bara så dryg och det går inte att koncentrera på "budskapet".
Men såg ngt om repat glas på en batman.
Kan väl tillägga att dom klockor som min fru lånar eller äger själv är hon försiktig med.

Ledsen men orkar inte kolla hela filmen. A är ju bara så dryg och det går inte att koncentrera på "budskapet".
Men såg ngt om repat glas på en batman.
Kan väl tillägga att dom klockor som min fru lånar eller äger själv är hon försiktig med.
Inte jag heller egentligen. Men tyckte det var så dråpligt . Det var nån han kände som hade lånat ut sin Batman till frugan. Och hon hade dragit en repa eller två i safirglaset. Kunde inte annat än skratta åt eländet. Han hade en liten Rolex 29 mm som han lånade ut till sina bitches. Som enligt honom var lika stora som han själv :)

Man får ha i åtanke att det är en hel del ironi i hans framträdanden. Han spelar en rollfigur. Det är inte meningen man ska ta honom på allvar.

Har lite svårt för honom, oavsett om det är en rollfigur eller inte.
Som tur är verkar tjejen verkar kunna hantera min DJ & BLNR utan större problem så är inte orolig.

Skulle aldrig låna ut mina klockor till tjejen. Inte för att jag är speciell orolig för att hon ska paja klockan.
Det är lite som om att köra runt i en dyr bil som man inte äger.

Tjej-rolex är alltså små i storleken för att de ska komma ner med handen i diskhons avlopp. Konstigt att han har varit gift tre gånger och är singel nu haha.

Orkade bara kolla några minuter men jösses vilken pajas. Uttrycker man sig om kvinnor på det sättet tror jag inte man behöver oroa sig, man lär ju inte ha någon att göra det till.

Jösses vad han gapar, det orkar man inte lyssna på. Han borde investera en bra mikrofon!
Jag skulle kunna räkna upp flera orsaker till varför jag inte orkar lyssna på honom men det extremt dåliga ljudet är i sig en tillräckligt god anledning ;)

Men helt seriöst. Han spelar en rollfigur, hur när eller långt ifrån hans riktiga personlighet den är kan jag inte svara på då jag aldrig träffat människan. Vad man däremot kan säga är att han har lyckats bra med det, det finns säkert några som älskar honom men tror de flesta älskar att hata honom men trots det (eller tack vare det) så ser de på hans youtube filmer och pratar om honom, som den här tråden. Han syns, hörs och framför allt upprör. Alltså blir han någon form av en kändis och kan säkert dra in en och annan krona på det.
Lite pengar in på banken och bekräftelse, där har ni anledningen till att han håller på som han gör.

Jag skulle kunna räkna upp flera orsaker till varför jag inte orkar lyssna på honom men det extremt dåliga ljudet är i sig en tillräckligt god anledning ;)

Men helt seriöst. Han spelar en rollfigur, hur när eller långt ifrån hans riktiga personlighet den är kan jag inte svara på då jag aldrig träffat människan. Vad man däremot kan säga är att han har lyckats bra med det, det finns säkert några som älskar honom men tror de flesta älskar att hata honom men trots det (eller tack vare det) så ser de på hans youtube filmer och pratar om honom, som den här tråden. Han syns, hörs och framför allt upprör. Alltså blir han någon form av en kändis och kan säkert dra in en och annan krona på det.
Lite pengar in på banken och bekräftelse, där har ni anledningen till att han håller på som han gör.
Visserligen. Det gäller väl ett antal s.k. "komiker" dvs som utger sig för att vara såna. Vissa av dem haussas i media och blir så pass poppis av nån anledning så de kan leva på det. Så att Archie får uppmärksamhet är inget underligt. Själv står jag inte ut att lyssna på honom nån längre stund men jämförelsevis relativt oförarglig tycker jag av det lilla jag hört. Lite allmänt knäpp bara. Mer betänkligt när det accepteras som kul och underhållande när det drivs med exempelvis brottsoffer, sjuka eller barn etc som inte kan förvara sig ordentligt. Dit har väl Archie en bit kvar? Så indignationen blir anigen missriktad enl mig.

Visserligen. Det gäller väl ett antal s.k. "komiker" dvs som utger sig för att vara såna. Vissa av dem haussas i media och blir så pass poppis av nån anledning så de kan leva på det. Så att Archie får uppmärksamhet är inget underligt. Själv står jag inte ut att lyssna på honom nån längre stund men jämförelsevis relativt oförarglig tycker jag av det lilla jag hört. Lite allmänt knäpp bara. Mer betänkligt när det accepteras som kul och underhållande när det drivs med exempelvis brottsoffer, sjuka eller barn etc som inte kan förvara sig ordentligt. Dit har väl Archie en bit kvar? Så indignationen blir anigen missriktad enl mig.
:D

Som du skrev är han ganska så oförarglig och inget jag blir upprörd eller bryr mig om för den delen. Mest fascinerande att att folk fortfarande går igång på honom, det här är inte första tråden på KS eller andra klockforum om honom. Då har han ändå hålla på i ganska många år nu, trots det kommer det nya trådar. Som den här.
Men är väl dokusåpa/youtuber-kulturen i sitt esse, skrik högt, provocera men gå inte över gränsen och där kan man inte säga annat än att han har lycktas.

Har väldigt svårt för den mannen. Att han dessutom lyckas göra 20 min långa klipp om ämnen som går att avhandla på 2 min gör honom inte direkt mer sympatisk i mina ögon

Archie är rätt lik Jack Black. Minus timing. Enbart skränig och intensiv. Men man kan ju inte youtuba en enda ref utan att han slinker in i flödet och man måste hatkolla 30 sek...

Tillbaka
Topp