• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lång påsk...

Jockinho

Patek
2-Faktor
Samma här, hade annars varit perfekt fått den idag då frugan är borta för kvällen :D Men men, det finns värre saker (och de som har det betydligt värre) än att behöva vänta några dagar trots allt...

Glad påsk :)
 
Jag ser fram emot fortsättningen. Posta bara inte i den stora öppningstråden! Där finns stor risk att klockan drunknar i ett hav av grattisinlägg och allmän anarki :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Påsken är äntligen över och Posten har gjort sitt jobb.
Paketöppningar må vara trevliga, men jag var så ivrig att allt öppnades i bilen med en hand på väg från lokala postombudet.
Därav går vi rätt på pudelns kärna. Fantastisk klocka, storleken måste jag säga är ypperlig. Rejäl men ändå smidig och bekväm. Min första "all black" och det känns redan som det kan bli fler. Faktiskt obehagligt nöjd (sådär som en Saabägare kan vara...).
Tack Yonsson för en mycket smidig affär.
2014-04-22 14.00.39.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du misslyckades tagga mig, men snabb som jag är så såg jag tråden ändå.

Kul att du är nöjd! Då slapp jag PMa. :)

Saknar den redan även om det inte var så ofta den satt på handleden. Tycker rött och svart är en oslagbar kombo när det kommer till "beaters". Och tack för en smidig affär.
 
Håller verkligen med om färgkombon, snygg på bild men riktigt grym i verkligheten.
Ska komma ihåg dig yonsson om den blir till salu, men just nu känns det väldigt avlägset.

Önskar alla en skön kväll!
 
Topp