• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

L.A/Vegas resetråd

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
image.jpeg


Tänkte köra en restråd, tror det blir lite klockspaning och enorma turistbilder, tänker uppdatera när jag kan och hoppas det roar någon.
Kommer att vara i L.A 9 dagar fr.o.m. idag för att sedan vara i Vegas 5 dar. Planerar en del klockbilder och eventuellt tom ett köp.

Äntligen ska jag dessutom få användning för GMT funktionen på klockan!!!

Öppnar starkt på Kastrup men en drink!

image.jpeg
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Liten uppdatering, har rest hela dagen. Är så trött så jag kan dö. Vad gör man då?

Provar en PO på gummi naturligtvis :)

image.jpeg


Försöker hålla mig vaken så jag sover hela natten. Resten av familjen har redan slocknat så jag gick en liten tur i Santa Monica där vi har vårt hotell.
image.jpeg

image.jpeg


Fick ett gudomligt babyback rib som kvällsmat, Ivy at the shore rekommenderas.
image.jpeg


Lite andra blandade bilder från idag...
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Jetlag jetlag jetlag vinner...


Uppdatering! Som väntat sov jag i ca 5 timmar som en sten och ligger nu klarvaken 01.15 och surfar :) Som tur är sover barnen fortfarande.
 
Senast ändrad:

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Har slappat runt lite i Santa Monica, man har trötter kropp idag också. Segt väder idag, mycket dis hela förmiddagen.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Bra planering och vakna på morgonen och inse att vi bor 200m från målet på L.A maraton som pågår hela dagen :) Otroligt mycket folk överallt!
image.jpeg

Har blivit strålande väder nu, Ska ut en sväng och shoppa och käka nu. Blir nog en runda klockkoll ikväll :)

Fick förresten en komplimang i en Converse butik för min PAM 320, stannade o snackade lite med killen som visade sig ha en Radomir. Trevlig stund!
 
Senast ändrad:

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Har slappat runt lite i Santa Monica, man har trötter kropp idag också. Segt väder idag, mycket dis hela förmiddagen.
image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg


Bra planering och vakna på morgonen och inse att vi bor 200m från målet på L.A maraton som pågår hela dagen :) Otroligt mycket folk överallt!
image.jpeg

Har blivit strålande väder nu, Ska ut en sväng och shoppa och käka nu. Blir nog en runda klockkoll ikväll :)

Fick förresten en komplimang i en Converse butik för min PAM 320, stannade o snackade lite med killen som visade sig ha en Radomir. Trevlig stund!
Kul:) ser riktigt grymt ut!
 

Veratio

Cartier
Tack för bilderna! Kul att se! Är det så pass varmt att man kan ha shorts? Ser att vissa har det!? Jag tänkte nog närmare 10-15 grader där i februari!?
 

JohnDoe

Rolex
Santa Monica är nice, trevligt att gå runt där. På väg till vegas kan jag rekommendera att stanna till på någon skoj shooting range o testa lite skoj grejer. Bygger ju på att man gillar att skjuta förstås.
 

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Tack för bilderna! Kul att se! Är det så pass varmt att man kan ha shorts? Ser att vissa har det!? Jag tänkte nog närmare 10-15 grader där i februari!?

Är 20-25 grader nu, riktigt trevligt. Fick köpa shorts till kidsen.

Lite fler turistbilder från första dagen. Blev en jäkla massa åkturer på Santa Monica pier, pappa kan vi åka pappa kan vi åka pappa kan vi åka, så har samtalen sett ut med kidsen första dagen. Inget, pappa köp en klocka. Märkligt :)

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
 

Kai Kobra

Cartier
2-Faktor
Är 20-25 grader nu, riktigt trevligt. Fick köpa shorts till kidsen.

Lite fler turistbilder från första dagen. Blev en jäkla massa åkturer på Santa Monica pier, pappa kan vi åka pappa kan vi åka pappa kan vi åka, så har samtalen sett ut med kidsen första dagen. Inget, pappa köp en klocka. Märkligt :)

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg
Fan, här sitter man i snålblåst och minusgrader....:arghh:
 
Topp