• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad La Pavoni Europiccolo

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
3500
Returpolicy
Näe, om vi inte kommit överens om det innan.
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes en La Pavoni Europiccolo, espressobryggare! Pressbryggare.
ABCC7DA4-521C-4D97-91B5-546E323D7F63.jpeg
A160FC90-1B1A-458E-AA02-3A28F3EEBC37.jpeg

inköpt av mig i december, jag bytte då nivåröret och packningarna där, funkar som den ska och gör magiskt kaffe!!

allt som kom med vid köpet kommer med såsom tex dubbel och enkelkopp mm mm, minus kartongen som var gigantiskt och nu gått i återvinningen. Skickar även med en kvarn och en passande tamper. Om du är snabb finns ett paket med oöppnade bönor som kommer med vid köp.

Med denna är det onödogt och även helt omöjligt att få en gå någonstans för kaffe för det finns ingen bättre espresso helt enkelt. Förvånansvärt lätt maskin även om det kräver några försök innan det blir perfekt.
1C34AAFF-D78F-48FD-8C5C-3D57F14F8DE7.jpeg

bild från nätet

Jag och maskinen finns i Sthlm/Mälardalen. Maskinen är rätt tung och otymplig så den lämnas eller hämtas. Skickas ej och skulle den skickas göra det på ditt ansvar. Betalning Swish.

Tillbaka
Topp