Jungelbobo
Basic
- Pris
- 2600
- Returpolicy
- Nix, om inget annat är överenskommet.
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu har jag en ruskigt trevlig pjäs från ett märke med ruskigt trevlig historia. Från tyska Laco kommer denna Augsburg på 39mm som i all sin enkelhet blivit en ikon. Extremt stilren och tydlig pilotdinka som med 39mm i diameter sitter perfekt på handleden, gillar även att de gått på 18mm i bredd på bandet vilket ger en extra mysig touch!
Inte mer än 1 vecka gammal och säljs då jag plötsligt fått på tok för många klockor i kistan.
Extremt prisvärd klocka med automatverk byggt på Miyota 821A som skyddas av safirglas både på fram och baksida. Kommer fullset med 2 års garanti och det enda som finns att notera är lite skavt på läderbandet upptill (se bild) annars i absolut nyskick.
En grymt fräck automatisk pilotare från ett klassiskt märke som andas tysk ingenjörskonst....allt för en kaffepeng!
Nypris: 3500:-
Pris: 2600:- inkl. frakt. (tidigare 2700)
Inga byten!
Inte mer än 1 vecka gammal och säljs då jag plötsligt fått på tok för många klockor i kistan.
Extremt prisvärd klocka med automatverk byggt på Miyota 821A som skyddas av safirglas både på fram och baksida. Kommer fullset med 2 års garanti och det enda som finns att notera är lite skavt på läderbandet upptill (se bild) annars i absolut nyskick.
En grymt fräck automatisk pilotare från ett klassiskt märke som andas tysk ingenjörskonst....allt för en kaffepeng!
Nypris: 3500:-
Pris: 2600:- inkl. frakt. (tidigare 2700)
Inga byten!
Senast ändrad: