• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumbugg Ladda upp bilder via mobil

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Inte tänkt på det förrän nu, men menyn över fritext-fältet går inte längre att nyttja?

Kan bara bifoga fil nedan som en enkel bild men dessa bilder blir inte klickbara för mig, förutom de som är mindre än infogad.
3B1E1F4C-AABD-4F87-AB67-49E944407C8C.png
 

HSK

Patek
2-Faktor
Jag har också noterat det ibland på mobilen och misstänker att det kan ha att göra med hur snabbt sidan laddas in, dvs. att om man antingen har för dålig täckning och/eller svarstid så hinner den inte läsa in samtliga element.

Det går att kringgå genom att trycka på dessa knappar vilket dock aktiverar [BB]-läge som kan vara enklare att använda men inte är lika flashigt. 😊

Screenshot_20210114-230748_Firefox.jpg
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Jag har också noterat det ibland på mobilen och misstänker att det kan ha att göra med hur snabbt sidan laddas in, dvs. att om man antingen har för dålig täckning och/eller svarstid så hinner den inte läsa in samtliga element.

Det går att kringgå genom att trycka på dessa knappar vilket dock aktiverar [BB]-läge som kan vara enklare att använda men inte är lika flashigt. 😊

Screenshot_20210114-230748_Firefox.jpg
Tack för svar samt lösning :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Inte tänkt på det förrän nu, men menyn över fritext-fältet går inte längre att nyttja?

Kan bara bifoga fil nedan som en enkel bild men dessa bilder blir inte klickbara för mig, förutom de som är mindre än infogad.
3B1E1F4C-AABD-4F87-AB67-49E944407C8C.png



Har faktiskt gått i samma tankar, men inte kommit till skott att fråga i tråden här!




Jag har också noterat det ibland på mobilen och misstänker att det kan ha att göra med hur snabbt sidan laddas in, dvs. att om man antingen har för dålig täckning och/eller svarstid så hinner den inte läsa in samtliga element.

Det går att kringgå genom att trycka på dessa knappar vilket dock aktiverar [BB]-läge som kan vara enklare att använda men inte är lika flashigt. 😊

Screenshot_20210114-230748_Firefox.jpg



Provade men det gjorde ingen skillnad! Fast detta problem gäller bara i Google Chrome, i Safari funkar det klanderfritt konstigt nog! Fast det har strulat med andra saker i Google Chrome, att ladda ner GIF-bilder funkar inte heller längre. Så i mitt fall så kanske det går att skylla på Chromer helt enkelt?!
 
Topp