• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Laga före jag säljer

klockor.jpg
Har ärvt några vintageklockor som jag tänker sälja. Min fråga är om jag borde laga dom först?
En Omega Trench från runt 1924, en Zenith 106, 40-tal och en Citizen 4020476 dykarklocka.

klockor.jpg
Har ärvt några vintageklockor som jag tänker sälja. Min fråga är om jag borde laga dom först?
En Omega Trench från runt 1924, en Zenith 106, 40-tal och en Citizen 4020476 dykarklocka.
Underbar Omega!

Om du menar laga som i att betala för en service så är svaret nej. Är de icke fungerande så är svaret kanske om du hittar en billig urmakare. Troligtvis får du dock bäst pengar om du bara säljer dem som de är.

klockor.jpg
Om du inte måste casha in så behåll och satsa på service i takt med att det medges och i den ordning du tror att du skulle använda. Helt underbara klockor!

Tillbaka
Topp