• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lalas

Fergi

Rolex
2-Faktor
Köpt en tag heuer av Lalas. Bra mail kontakt och snabba puckar allt gick kanon smidigt 100% gg gör gärna affär med Lalas igen :)
 

Frobomm

Omega
Sålde en länk till Lalas, supernabb betalning, trevlig att ha att göra med och 100 % goodguy i min bok. Gör gärna affär igen!
 

PeterLu

Omega
2-Faktor
Skriver upp mig själv på listan av nöjda köpare! Hade ett mycket trevligt möte idag med Lalas och köpte av honom en fin klocka. Bra mail/sms-kontakt, smidigt arrangerat möte och framför allt en mycket trevlig kille. Klockan stämde väl med beskrivningen! 5+
 

ngstrm

Friends of KS
Köpt en klocka av @Lalas och det gick väldigt smidigt. Trevlig kontakt, fint paketerat, och skicket var väl beskrivet innan och stämde med verkligheten. Jag är nöjd!
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka av Lalas på distans. Skicket stämde väl överens med beskrivningen (om inte bättre). Kommunikationen var smidig och frakten snabb och dessutom bemödade han sig med att ordna fram en extra länkbit till mina feta handleder trots att det inte var avtalat från början. Fullpoäng.
 

Pastorn

Cartier
Köpt en klocka av @Lalas vilket visade sig var en mycket trevlig affär, bra kommunikation snyggt förpackat och som beskrivet. Rekommenderas av mig :)
 

Kramer

Omega
Sålt en Omega till Lalas idag över en fika och lite härligt klocksnack. Mycket smidig affär där allt från första kontakt till avslut var kanon. En reko kille som jag gärna gör affär igen med. GG!
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Köpt Omega av @Lalas på distans. Riktigt bra och trevlig kommunikation, klockan i skick enligt beskrivning, bra packeterad och skickad e ö. Rekommenderas! 100% GG!
 

_jimmyT_

Cartier
2-Faktor
Köpt på distans av Lalas. Trevlig kommunikation, bra paketerat och snabb leverans. Skicket på Jubileelänken var enligt beskrivning. Så bara tummen upp. 100% GG.
 

chezz81

Cartier
2-Faktor
Köpte en Breitling av @Lalas f2f. Mycket trevlig pratstund över en kopp kaffe. Och en fantastisk klocka och smidig affär. 100% goodguy.
 
Topp