• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lanco skänkes till förmån för kulturarbetare på KS

Cliff

Panerai
2-Faktor
Lanco skänkes till den som lägger det generösaste bidraget till BCF.

Högsta bud får klockan skickad till sig inom sverige, jag betalar frakt UTAN försäkring etc. Pengarna sätts in på BCF.

Klockan:
En Lanco från en flummig budgivning på Tradera som jag fick igår och som inte ska stanna hos mig. Mekanisk manuell och den går, men har ingen aning om den går bra. :D
Ganska snygg men upplevs som billig på nära håll och vid granskning.

Buda på nedan med en reply och summa, högsta sista bud vinner!
// Cliff

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.png
 
Senast ändrad:
P

Philippe Stern

Guest
Min mamma sa att jag inte få ta emot något från fula gubbar. Så låt BCF få pengarna istället.

Jag har granskat fjolårets film. Det är ett fulländat mästerverk. Att göra en uppföljning skulle bli som Rambo 2, Hajen 2, Snuten i Hollywood 2, Basic Instinct 2 eller Långt ner i halsen 2. D v s inte lika bra som den första filmen.
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Min mamma sa att jag inte få ta emot något från fula gubbar. Så låt BCF få pengarna istället.

Jag har granskat fjolårets film. Det är ett fulländat mästerverk. Att göra en uppföljning skulle bli som Rambo 2, Hajen 2, Snuten i Hollywood 2, Basic Instinct 2 eller Långt ner i halsen 2. D v s inte lika bra som den första filmen.
Hör vad du säger men är övertygad om att du kollar på uppföljare. :D . Fula gubbarna sitter i vintagehörnan, dom slumpar inte bort taffliga Lanco för lite underhållning. :)

Case closed, Skickar pengarna vidare till BCF.
 
P

Philippe Stern

Guest
Hör vad du säger men är övertygad om att du kollar på uppföljare. :D . Fula gubbarna sitter i vintagehörnan, dom slumpar inte bort taffliga Lanco för lite underhållning. :)

Case closed, Skickar pengarna vidare till BCF.
Ja, vintage är scary shit.
 
Topp