• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Landeron 248

Jens

Greedo
2-Faktor
Nån som kan rekommendera nån som kan serva/reparera ett Landeron 248-verk?
Vad kan man förvänta sig att hamna på prismässigt för en fullservice?
Ber om ursäkt om jag har startat om en bef tråd.

J

Nån som kan rekommendera nån som kan serva/reparera ett Landeron 248-verk?
Vad kan man förvänta sig att hamna på prismässigt för en fullservice?
Ber om ursäkt om jag har startat om en bef tråd.

J
Skulle kolla med Farfars klocka på söder. Mkt rimliga priser om jag inte minns fel.

Skulle kolla med Farfars klocka på söder. Mkt rimliga priser om jag inte minns fel.
Nu är ju ”rimliga” en väldigt subjektiv uppfattning beroende på var i taxeringskalendern man befinner sig.
När din karriär har skenat iväg och iom det fört upp dig i övre skitet av ovanstående kalender så harvar andra vidare som 25 öres-chefer.
Uppskattar dock ditt tips och håller med om att jag bör kolla med vederbörande!

J

Nu är ju ”rimliga” en väldigt subjektiv uppfattning beroende på var i taxeringskalendern man befinner sig.
När din karriär har skenat iväg och iom det fört upp dig i övre skitet av ovanstående kalender så harvar andra vidare som 25 öres-chefer.
Uppskattar dock ditt tips och håller med om att jag bör kolla med vederbörande!

J

Skenat iväg 😀….24 år på samma bolag är knappast att skena. Är ju ingen lönehoppjerka!

Maila och fråga vettja!!

[email protected]

Tillbaka
Topp