• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Landsort kändes bara sådär

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Jag har gått och sneglat på Landsorten sedan jag gjorde mig av med min MM300. Känns som att en klocklåda bör innehålla minst en FÖR stor dykare (>40mm).
I dag var jag och klämde på dels den med röd sekundvisare och gummi, dels GMT-versionen på länk.
image.jpg

En redig rabatt till trots, jag blev klart besviken. Kändes inte alls som en klocka i det prissegmentet bör göra tycker jag.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Jag har gått och sneglat på Landsorten sedan jag gjorde mig av med min MM300. Känns som att en klocklåda bör innehålla minst en FÖR stor dykare (>40mm).
I dag var jag och klämde på dels den med röd sekundvisare och gummi, dels GMT-versionen på länk.
image.jpg

En redig rabatt till trots, jag blev klart besviken. Kändes inte alls som en klocka i det prissegmentet bör göra tycker jag.

Med Mustaffa ;)?
 

Wi

NLA
2-Faktor
Trist att höra..
Även jag har pillat på Landsorten och andra S&S och känner inte riktigt den där kvalitékänslan.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan bara hålla med. Har varit nära att köpa flera gånger. Känns ju som jag borde ha en eftersom jag inte bor långt därifrån.
Tyckte framförallt vridningen var rasslig:-/
Synd för den är cool som fan! Gillar den vittavlade samt den grå med en orange visare(såklart)...
 
Jag har lite av en beef med visarna på Landsort. Gillar tanken på att man försöker hitta ett eget formspråk, men den når inte hela vägen för mig tyvärr. Hoppas iofs för S&S skull att jag är ensam om detta...
 

Onelund

Rolex
jag har klämt på den, tycker den är schysst som tusan, är dock inte helt överens med mig själv om den är värd de pengarna, den räcker inte hela vägen fram.

synd då jag innerligt önskar stödja svensk design, dock inte till överpris som jag tycker detta är.
 

erolorhun

Cartier
2-Faktor
Tycker det var rätt talande att bezelringen inte lineade upp dikt an mot klockan 12 på en enda av S&S:arna jag kikade på under KS event där. Plus att det var lite slack i dem allihopa. Det är helt oacceptabelt för den liga där S&S vill spela
 
Topp