• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LANGEN

Roffe

Panerai
2-Faktor
Sålde Casio G-SHOCK GMW-B5000GD-9ER, ”guldstålis” till LANGEN.
Mycket smidig att ha att göra med, bra kommunikation och krångelfri betalning!

100% GG!
 

chrs

Cartier
Köpte en Breitling av @LANGEN till ett riktigt bra pris. Trevlig och tydlig kommunikation under hela resan. Noga med sina bilder och bra inslaget paket. Allt stämde enligt beskrivningen också. Gör gärna affärer med herrn i framtiden! Utan tvekan GG!
 

Slipsknut

Breitling
Köpte en Seiko av Langen i en mycket smidig affär. Snabb kommunikation, tydliga bilder, träffsäker beskrivning och trevlig säljare att ha att göra med. Rekommenderas!
 

rogart-63

Patek
Köpte en 8F32-0049 av Langen . Gick väldans smidigt även om jag vela lite.
Nöjd med mitt köp och hoppas langen är nöjd . GG i min bok
 
Köpte en gammal vintage-Tiger av Langen och är verkligen jättenöjd med både hans bemötande och hans leverans av klocka. Mycket fin affär med en person jag gärna rekommenderar att ha och göra med. 100% GG
 

Mayors

Breitling
Köpte en Yema av @LANGEN som skickade inom ett handfull timmar efter ÖK. Hade klockan i handen ca. 24h senare i toppenskick. Bara varma ord att lämna :) Rekommenderas!
 

Nilzén

Cartier
Sålt en go gammal Aqualand till @LANGEN och det var en lysande upplevelse från början till slut. Denne högoktanige GG handlar jag gärna med igen!
 
Köpte en Santos av Niklas. Väldigt trevlig och tillmötesgående kille! Plus i kanten för att han levererade klockan hem till mig. Rekommenderas starkt! 👍🏼
 
Topp