• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LarsG

WBergdahl

Panerai
Fick en femtiolapp av denna man, en riktig goodguy i mina ögon alltså :)

(Det lönar sig att kolla på Disney Channel ibland)
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
50 spänn insatta till mig direkt, kul initiativ och tack för den ölen :) Solklar goodguy m.a.o!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Det här med att få en femtiolapp och sedan skriva att någon är en goodguy? Förklara gärna det lite mer?
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Okej, jag surfar från Tapatalk med nu kollade jag i en browser. Om dealen alltså är att man pm:ar LarsG och får en femtiolapp mot att man skriver att han är en goodguy så tycker jag att man missbrukar systemet.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Okej, jag surfar från Tapatalk med nu kollade jag i en browser. Om dealen alltså är att man pm:ar LarsG och får en femtiolapp mot att man skriver att han är en goodguy så tycker jag att man missbrukar systemet.
Det är inte det som står i signaturen, övrigt tycker jag att du kan ta med LarsG och inte med mig då jag bara tackade för en 50-lapp
 
  • Like
Reactions: ssl

BOTL

Panerai
Köpte en premiumsampler med cigarrer av mig, allt fungerade klockrent. Både kommunikation och betalning. Rekommenderas.
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en klockbox av LarsG gjorde upp affären f2f och fick då även en trevlig pratstund! Boxen i kanonskick och han är en trevlig prick! 100% goodguy!!
 
Topp