• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Larsson & Jennings - någon som har koll?

Hej,

Anledningen varför jag skriver detta inlägget är för att min flickvän letar efter en klocka och tyckte Larsson & Jennings var ett bra alternativ. Plus att jag inte hittade någon annan tråd som Larsson & Jennings diskuterats i.

Är det någon här inne på KS som sitter med lite information eller erfarenheter av Larsson & Jennings? Skriv allt ni vet om deras klockor eller företaget i stort sett. :)

Skitunge

Ytterligare ett svampmärke med billiga quartzverk. Snygga? Det är väl i betraktarens ögon. Spännande? Inte ett dugg. Men vill din tjej ha en typisk modeklocka så är hon väl rätt ute. Daniel Wellington, Michael Kors, Marc Jacobs, samma sak...

Ytterligare ett svampmärke med billiga quartzverk. Snygga? Det är väl i betraktarens ögon. Spännande? Inte ett dugg. Men vill din tjej ha en typisk modeklocka så är hon väl rätt ute. Daniel Wellington, Michael Kors, Marc Jacobs, samma sak...

Då hade jag rätt... Hade en stor känsla av att L & J var samma skit som DW, MK, MJ...

Jag skulle säga att Larsson&Jennings är roligare än alla ovannämnda utav en anledning: det är fan inte ALLA som har den. Rätt tröttsamt att se ytterligare en Michael Kors eller DW-klocka på någon. Men det kanske bara är jag...

Jag skulle säga att Larsson&Jennings är roligare än alla ovannämnda utav en anledning: det är fan inte ALLA som har den. Rätt tröttsamt att se ytterligare en Michael Kors eller DW-klocka på någon. Men det kanske bara är jag...

Håller med dig. Har inte sett någon ha en Larrson & Jennings så på så sätt är märket mer intressant än DW, Micheal Kors mm...

Är det något högre nivå på en L&J än till exempel DW, Micheal Kors mm?

Skulle inte tro att det är någon direkt skillnad på dem. Men hon gillar den och det är väl huvudsaken. DW var inget hon ville ha och absolut inte någon MK heller.

Varianten nedan som hon har.

Raspberry-and-Rouge-watch-Larsson-and-Jennings-streetstyle-Amsterdam1.jpg

slider_jennings_larsson_cm_gold_lina_mallon.jpg

Tillbaka
Topp