• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LBC - ett företag på frammars

Marcus S

Breitling
Goddag alla klockfantaster!

Tänkte använda detta ljuvliga forum för att pitcha mitt nystartade företag som är verksamt inom den vida och spännande armbandsindustrin :cool: Anledningen till att jag skriver här är för att vi hade behövt kunder med lite "coolare" klockor än de vi har i dagsläget och undrar därför om någon på denna sajt skulle vara intresserad av ett armband eller två? Vi är redo att erbjuda er alla här på KS 50% prisavdrag på era köp i utbyte mot mysiga "wrist-game" bilder. Vid intresse så e-maila oss istället för att köpa direkt från hemsidan så anordnar vi prisavdraget.

Är ni inte intresserade är detta helt okej men ni får ändå gärna kika/komma med förslag på förbättringar på vår sajt eller instagram :)

Hemsida: www.littlebirdconcept.com
Instagram: littlebirdconcept

(antar att denna post bättre hade passat i segmentet 'lifestyle' men kunde inte posta där av någon anledning)

MVH

MarcusS
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Om du vill ha gratis reklam (i form av bilder ni ska använda i marknadsföringssyfte som jag förstår det) vore det inte mer logiskt skänka några band till någon med bra fotokunskaper och "coola" klockor.
 

Knight

Cartier
Snygga produkter, men man ska också vara medveten om att kvartsstenar som exempel är hårdare än stål, vilket innebär repor galore. Vissa kanske klarar detta, men inte jag.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Jag har lirat i LBC i min ungdom, Långedrags Baseball Club. Fan va grymma vi var :)

Lycka till med banden men som tidigare sagt så skänk några band i utbyte mot bilder.

Dra ett pm om du är intresserad så skall jag fota lite åt dig;)
Vad menar du med coolare klockor förresten?
 

Miami

Rolex
2-Faktor
såg snyggt u!
vad för sorts "snöre" sitter de på?
jag har en liten dotter som mer än gärna skulle dra allt vad hon kan i ett armband, jobbigt med kulor om de går sönder och rullar iväg
då får jag leta i timmar =)
 

Marcus S

Breitling
LBC är väl ett registrerat logistikbolag...

LBC är enbart en förkortning av namnet. Vi är registrerade som Little Bird Concept HB (Handelsbolag) :)

Om du vill ha gratis reklam (i form av bilder ni ska använda i marknadsföringssyfte som jag förstår det) vore det inte mer logiskt skänka några band till någon med bra fotokunskaper och "coola" klockor.

Jo definitivt. Alla förslag är välkomna! Finns det någon som skulle kunna tänka sig att samarbeta med oss i form av snygga bilder i utbyte mot armband så är vi intresserade :)

Snygga produkter, men man ska också vara medveten om att kvartsstenar som exempel är hårdare än stål, vilket innebär repor galore. Vissa kanske klarar detta, men inte jag.


Detta skall undersökas närmare, givetvis vill vi inte att våra produkter skall skada klockan.

Jag har lirat i LBC i min ungdom, Långedrags Baseball Club. Fan va grymma vi var :)

Lycka till med banden men som tidigare sagt så skänk några band i utbyte mot bilder.

Dra ett pm om du är intresserad så skall jag fota lite åt dig;)
Vad menar du med coolare klockor förresten?


Jasså, bor faktiskt i Saltholmen, Långedrag!

Gör vi hemskt gärna, om du eller någon annan som läser detta är intresserad av ett sådant samarbete så skicka ett PM!
Om du är mycket på Instagram och följer wrist-game trenden som bara verkar stiga så är alla framgångrika och populära bilder kopplade till "coola" klockor, alltså lite ovanligare och dyrare ur ;)

Tack alla för de schysta kommentarerna och feedbacken!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kan tillägga på min kommentar ovan, som inte var meningen som bitter, att iden är rolig (om än med stor konkursens) och banden såg spontant fina ut på min lilla iphoneskärm. Endast testat sidan i mobiltelefon men gillade ändå designen. Alltid roligt när någon vågar satsa, så lycka till :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jasså, bor faktiskt i Saltholmen, Långedrag!
Det var ju lite kul. Ska hålla utkik efter armbanden i Konsumkön. ;)

Personligen är jag ingen armbandskille och hatar repor, men lycka till!
Hade jag varit er så hade jag sökt på #klocksnack , kollat vilka som bär armband och tar bra bilder, samt skickat några band mot att de fotar och taggar Er. Smart marknadsföring om det skulle visa sig att de gillar armbanden.
 

Oskar

Omega
Trevligt med rabatter till KS:are, men ge oss istället bara 50% rabatt och skriv att ni uppskattar lite bilder så klart.
 
Topp