• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ledig dag - Vad hittar ni på?

daniel32

Omega
Vad brukar ni göra när ni är lediga från skola/jobb?
Just nu har jag inget att göra och vill höra av er vad man kan hitta på.
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
-Legat i sängen till nu, 14.00.
-Upp för mat.
-Soffan till 20, kanske lite jobb..
-20.30 innebandy
-Film i sängen

OBS Extrajobbande ingenjörsstudent som inte vet vad man gör med ledig tid och blir således chockad när det uppstår..
 

aximand

Panerai
2-Faktor
Promenerar runt i stan och tittar på/fotograferar hus. Man ser väldigt mycket kul när man gör det och man hittar alltid något trevligt ställe att ta en kaffe på.
IMG_20190331_132753_979.jpg 20190330_133448.jpg 20190330_133358.jpg 20190330_102012.jpg 20190330_084325.jpg
Kan också sitta på café eller vältra mig i lokala museer.
20190327_180136.jpg
Annars kan jag gå runt och shoppa, läsa en bok eller bara vara ute. Har dock funderat på att plocka upp en hobby som tar lite tid, typ golf eller något liknande så man får en anledning att ta sig iväg.
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Promenerar runt i stan och tittar på/fotograferar hus. Man ser väldigt mycket kul när man gör det och man hittar alltid något trevligt ställe att ta en kaffe på.
IMG_20190331_132753_979.jpg 20190330_133448.jpg 20190330_133358.jpg 20190330_102012.jpg 20190330_084325.jpg
Kan också sitta på café eller vältra mig i lokala museer.
20190327_180136.jpg
Annars kan jag gå runt och shoppa, läsa en bok eller bara vara ute. Har dock funderat på att plocka upp en hobby som tar lite tid, typ golf eller något liknande så man får en anledning att ta sig iväg.
Ser inte ut som Sverige?
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Fyfan, ska aldrig skaffa barn låter som ett helvete haha
Äsch, ni kids är ganska roliga. Men i perioder blir man trött...

När jag var 16 fokade jag på att jaga kvinnor och att jaga olika former av sprit. Jobbade även med att hantera konkurrensen på dessa områden på ett tydligt sätt.
Men, jag läste någon undersökning om att ni varken ligger eller dricker, så jag vet inte riktigt?
 

daniel32

Omega
Äsch, ni kids är ganska roliga. Men i perioder blir man trött...

När jag var 16 fokade jag på att jaga
kvinnor och att jaga olika former av sprit. Jobbade även med att hantera konkurrensen på dessa områden på ett tydligt sätt.
Men, jag läste någon undersökning om att ni varken ligger eller dricker, så jag vet inte riktigt?[/QUOTE
De flesta tjejer i min ålder är sånna jag kallar luffare, är på stan 24/7 röker och dricker.

Inget jag föredrar, jag gymmar hällre
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Låter i så fall som om du prioriterar rätt. Vore jag ledig idag skulle jag åka en MC-tur, läsa en bra bok och gymma.
Nu skriver du bra för att vara 16, men att läsa böcker är bra grejer, lita på mig. Du utvecklar ditt språk och din retorik, och kan - om du läser "rätt" böcker - få en djupare förståelse för andra människor och sammanhang.
 

daniel32

Omega
Låter i så fall som om du prioriterar rätt. Vore jag ledig idag skulle jag åka en MC-tur, läsa en bra bok och gymma.
Nu skriver du bra för att vara 16, men att läsa böcker är bra grejer, lita på mig. Du utvecklar ditt språk och din retorik, och kan - om du läser "rätt" böcker - få en djupare förståelse för andra människor och sammanhang.

Jag läser för sällan, har du några bra bocker som du rekomenderar?
 
Topp