• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad LEGO Prisbump Starwars och Motordrivet Fyrhus

Horologen

Basic
Pris
350kr 600kr 2000kr +paketpris á 2700kr
Returpolicy
Nej? Lego så om inte enligt beskrivning?
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej KS! Har som hobby utanför klockor även lite legobyggen vid sidan av. Dock så kräver detta att de också säljs med jämna mellanrum om min fru ska fortsätta vara min fru.. enligt henne iaf 🤷🏼‍♂️

Bilderna är från nätet som ni ser men kartonger och allt ingår och modellerna är uppbyggda sen nedbyggda så är så nära nyskick man kan komma med det sagt.
(Om man motstridig detta så kan retur såklart vara okej men är en legobyggare med 34års erfarenhet så vill säga att både produkt och pris är skäligt satt)

Har nu dessa tre som tar plats, alla setten är nermonterade efter blivit uppbyggda och kommer med originalkartonger. Och alla är +18år set med lite svårare bygginstruktioner och mer detaljer, kul att bygga och snygga på hyllan enligt mig, mindre snygga enligt frugan!

Till ovannämndas förträt så kan jag ev ta något annat ”vuxen” Lego i byte, spec om det är ett större starwarsskepp eller annat ideas lego.

Paketpriser går att ordna enligt;

Starwars x 2 = 1000kr Bump till 700kr

Alla tre set = 3000kr Bump till 2400kr

Frakt à 100kr tillkommer på båda paketpriserna

Men tror de flesta kids i äldre ålder eller era inre barn kan uppskatta dessa!

LEGO Star Wars 75329 Death Star Trench Run Diorama nypris från 550kr och uppåt enligt prisjakt​

Pris 450kr bump till 350kr

IMG_2319.jpeg

LEGO Star Wars 75330 Dagobah Jedi Training Diorama nypris från 950kr uppåt enligt prisjakt​

Pris 800kr Bump till 500kr

IMG_2313.jpeg
IMG_2314.jpeg

LEGO Ideas 21335 Motordriven fyr nypris 2631kr enligt prisjakt​

Pris 2200 Bump till 1800kr

IMG_2315.jpeg
IMG_2316.jpeg

Obs fyren är gigantisk men väldigt rolig att bygga ihop

Frakt tillkommer med 100kr för alla om man vill ha de skickade via posten, annars fungerar upphämtning i sjöstaden/sickla fint!

ev paketpris går att ordna om någon vill ta alla set.

God jul i förtid klocksnackare!

Bilagor

• IMG_2318.jpeg
    IMG_2318.jpeg
    44.6 KB · Visningar: 10
  • IMG_2317.jpeg
    IMG_2317.jpeg
    28.6 KB · Visningar: 14
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp