• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Leif

Lordkare

Omega
2-Faktor
Gjorde affär med Leif idag. Allt var kanon från första kontakt till slutförd affär. Objektet rätt beskrivet och dessutom trevlig snubbe.
Good Guy! 100%
 
Har sålt en Speedy till denne gode herre på distans. Snabb och bra kommunikation och raka puckar. Jag skulle lätt kunna göra affärer med honom igen! 100% bra!
//Fredrik
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Sålde just en klocka i den högre prisklassen till Leif.
Blixtsnabb betalning och en mycket flexibel och trevlig kille.
En av de enklare affärerna jag gjort på KS och jag skulle inte tveka att göra om det :)
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Gjorde ett par affär med Leif i 25k klassen. Superb kommunikation och inga som helst problem. Objekten rätt beskrivna och snabb leverans.
Dessutom trevlig.
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Köpte en klocka sv Leif via en BCF-auktion, bara det säger väl att han är en riktig GG!
Allt kom och såg ut som de skulle vara, gör
gärna fler affärer med herrn.
 

Kajjan

Cartier
2-Faktor
Sålt klocka till Leif. Smidigt och bra kommunikation. Gör gärna fler affärer i framtiden.
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Köpt av denna man. Snabbt, smidigt och utan konstigheter alls - bara bra och återkommer gärna även jag för fler affärer i framtiden.
 

TibbeTabb

Panerai
2-Faktor
Köpte klocka av @Leif . Trevlig kommunikation, smidig affär och mycket snabb leverans.
En Goodguy jag inte skulle tveka att deala med igen.
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Köpt en Rolex av @Leif på distans och var bland dom smidigast och trevligaste affärerna jag gjort på forumet. Klockan postades ett par timmar efter jag swishat. 100% GG
 
Topp