• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

lejake

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Lejake köpte nyss en explorer av mig. Mycket trevlig kontakt och trevligt möte.
Raka puckar så att säga. 100%.
/ Jens
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Köpte klocka av lejake. Han bjöd in till sitt hem där vi snabbt klämde på våra klockor och gjorde affär! Mkt trevligt, gör gärna fler affärer i framtiden!
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Köpte ett stycke klocka av lejake, f2f i hans hem. Trevligt klocksnack på köpet, bra kommunikation. :D 100% good!
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Då har vi gjort det igen!!! Sålde nyss en IWC till Lejake.
Tack för trevligt möte, 100% goodguy.
/Jens
 

billo

Cartier
Köpte en klocka av lejake. Lätt och smidig affär, bra kommunikation via PM. Klockan skicka omgåned efter betalning.

En goodguy
 

K-S

Rolex
2-Faktor
100% korrekt. Trevlig och håller det han utlovat.
Väldigt bra kontakt och smidig transaktion. Sålde en tudor black shield till Lejake.

Ni kan vara trygga i affären.
 

Sorubim

Audemars
Köpte en vintage Seiko av lejake. Mycket trevlig affär. Trevlig kommunikation samt snabb leverans och välpaketerad klocka.
Toppbetyg från mig!
 

Adam019

Omega
Köpte en 16570 av Lejake och han får guldstjärna i min bok. Snabb på att svara, flexibel och väldigt trevlig.
Rekomenderas varmt.
 

Nic

Rolex
2-Faktor
Sålt en klocka till denna goodguy, gick hur smidigt och bra som helst. Tack igen!
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Sålt en GP kronograf till LeJake och senare även ett alligatorstrap med gp spänne. Mycket trevlig och ärlig och smidig transaktion. Tog sig öven tid att mötas upp på mitt jobb vilket var trevligt.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Sålt en Tudor Bronzo till lejake. Härlig kille och precis sådär som man önskar att en köpare ska vara! 100% goodguy!
 

Kramer

Omega
Bytte klocka med Lejake tidigare idag över kaffe och kaka. Supertrevlig och en väldigt enkel och rimlig kille att ha att göra med. Kanonkille helt enkelt! Good guy!
 

Zozoo

Rolex
@lejake gjorde den smidigaste affär jag någonsin kan minnas, är nöjd med bytet och seriositeten i kommunikation.
Gör gärna mer affärer i framtiden med denna 100% ärliga GG
 
Topp