GMT Andy
Basic
- Pris
- 54 000 eller OBRO
- Returpolicy
- Om ej äkta
- Bilder Skickat
- Ja
en s k ’Flown Viggen’
, dvs saknar vridringen. Serie #1 i mycket fint skick med slitna men tydliga kron -, M- och individnummermärkningar. Okänd servicehistorik men mjuk och fin i uppdraget och kronografen startar, stoppar och nollställer perfekt. Obs kronan är utdragen på bilden. Ej mätt tidshållningen men uppfattar den som god. Jag köpte den från en välmeriterad KS medlem och den finns med på Hejo’s lista. Den kommer Head-only. Bra tillfälle för dig som sitter o tjuvhåller på en vridring 
Jag prioriterar försäljning men kan ev tänka mig delbetalning i form av Lemania TG 195 (Max 30’), Oris CB Bronze ver 1 (Max 20’) eller Omega SMP 2561.80 (Max 18’)
F2F kan göras i Sthlm / Uppsala/Gävle med lite framförhållning eller skickas med värdefrakt som jag står för. Betalning med Swish.
Mvh Andy
Min GG tråd;
klocksnack.se

Jag prioriterar försäljning men kan ev tänka mig delbetalning i form av Lemania TG 195 (Max 30’), Oris CB Bronze ver 1 (Max 20’) eller Omega SMP 2561.80 (Max 18’)
F2F kan göras i Sthlm / Uppsala/Gävle med lite framförhållning eller skickas med värdefrakt som jag står för. Betalning med Swish.
Mvh Andy
Min GG tråd;
GMT Andy
Om någon köpt något av mig genom forumet så får ni gärna skriva en kommentar om upplevelsen här. Samma sak om jag köpt något av dig.

Bilagor
Senast ändrad: