• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Lemania Viggen

Karatekid

Diamant
2-Faktor
Pris
135000
Returpolicy
Ja inom 24h, klockan returneras i samma skick och på köparens kostnad.
Bilder Skickat
  1. Ja
Nu säljer jag min lemania viggen till förmån för annat.

Klockan ifråga är nr 302 vilket är det näst högsta nr som är känt till dags dato. Den är i extremt fint skick med tanke på ålder och vad den använts till. Plexit har förstås sina repor som adderar charm snarare än tvärtom varför jag inte polerat upp det. Boetten har sina spår av användning men inga djupa scars eller dings. Under plexit sitter en mint tavla med otroligt fin patina. Verket funkar precis som den ska, drar upp mjukt och fint, håller tiden och kronografen funkar utan anmärkning.

Pris:135k
Retur: Ja inom 24h, klockan returneras i samma skick och på köparens kostnad.
Fler bilder vid intresse.
DSC_0661.JPG
DSC_0669.JPG

DSC_0609.jpg

Lemania1.jpg
lemania3.jpg
Lemania4.jpg
lemania5.jpg
Lemania6.jpg
lemania7.jpg
lemania10.jpg
lemania11.jpg
lemania13.jpg
lemania12.jpg
 
Senast ändrad:
Topp