• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lemanson

Lemanson

Basic
Hej.
Blev drabbad för 2 år sedan av klockdjävulen,och började med en omega seamaster för 8000 SEK, sen speedmasters och sedan tog jag i våras och rånade mitt sparkonto och införskaffade en omega seamaster Aqua terra "skyfall" som jag är otroligt nöjd med,men har börjat bli sugen på GMT modellen, så nu ligger min på blocket... Och efter den är såld så blir det en GMT Aqua terra:)..
Älskar omega, och det kommer kännas lite konstigt att lägga 40+på en klocka, men livet är för kort för att inte göra det..

*Annons borttagen av admin*

Med vänlig hälsning, Per i Göteborg

Hej.
Blev drabbad för 2 år sedan av klockdjävulen,och började med en omega seamaster för 8000 SEK, sen speedmasters och sedan tog jag i våras och rånade mitt sparkonto och införskaffade en omega seamaster Aqua terra "skyfall" som jag är otroligt nöjd med,men har börjat bli sugen på GMT modellen, så nu ligger min på blocket... Och efter den är såld så blir det en GMT Aqua terra:)..
Älskar omega, och det kommer kännas lite konstigt att lägga 40+på en klocka, men livet är för kort för att inte göra det..

Kul att du drabbats! :)

Ingen annonsering är välkommen här.

Gör om gör rätt! :)

Hej.

ANNONS PÅ BLOCKET...

Går ej att göra inlägg på annonsidan???

Mvh

Ett förslag i all välmening, läs reglerna för annonsering. Du måste ha ett antal poster, 20 tror jag, för att kunna annonsera.

Presentera dig som ny medlem, säg grattis till några som köpt ny klocka etc. så har du snabbt 20 poster.

Välkommen till KS , förresten!

Vad sägs om ett inträdesprov när man reggar sig där man får uppvisa sina teoretiska kunskaper i forumets principer och riktlinjer?

Välkommen! Kul att du är så intresserad. Ett tips är att läsa trådarna högst upp i respektive delforum...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tillbaka
Topp