• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Letar beater

Jag letar en beater watch jag kan ha när min seamaster inte ska utsättas. Men har några distinkta krav:
  1. 20 mm bandbredd. (För jag har mängder av straps i den storleken, vissa dyra)
  2. En diver eller något som har liknande design speedmastern.
  3. Quartz (pallar inte winda den eftersom den kommer ligga mest, klart mer än mig)
Tips är välkomna så länge det är under 10.000 sek.

Jag letar en beater watch jag kan ha när min seamaster inte ska utsättas. Men har några distinkta krav:
  3. Quartz (pallar inte winda den eftersom den kommer ligga mest, klart mer än mig)
Seamaster = Smp? Isåfall har du ju en klocka som tål det mesta ...

Lite över men kunde inte låta bli https://www.augustp.se/produkt/tag-heuer-aquaracer-automat-41-mm/
Finns en Formula som ligger på 10:an tror jag.
Köpte den med blå Bezel själv igår som sommarbeater.

Synd att du måste ha 20mm bandbredd.. Har sj gått över till BARA quartz... Kör dessa.. Köpte även en Mudmaster (gamla idag)... :D
IMG_20200130_154222_923.jpg
gwg-1000-1a3er_1_web.jpg
PicsArt_01-30-10.50.45.jpg

Wow, grymma förslag och riktigt läckra klockor. Kommer nog bli några till i samlingen. Det blev en SNA411 Seiko faktiskt. Den har 21 mm men har sett många köra 20 mm straps på den. Så det kommer funka perfekt tror jag, och vill verkligen ha en Seiko med.

Tillbaka
Topp