• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Letar efter svart läderarmband med röd tråd. Hjälp mig hitta!

Kloker

Basic
Jag är på jakt efter ett svart läderarmband med röd tråd bara närmast klockan.
Som på bifogad bild. Någon som vet var jag kan hitta sådana?

st8.1.6-Distressed-Vintage-Leather-Watch-Strap-in-black-with-red-stitching.jpg

Jag var otydlig :)

Det jag postade bild på har jag hittat men är inte helt nöjd med utseendet, så jag letar alternativ.

Det finns några modeller på cheapestnatostraps (kvalitén är sådär och jag väljer att ställa mig utanför på forumet tidigare förd diskussion om företagets marknadsföringsmetoder).

Det finns några modeller på cheapestnatostraps (kvalitén är sådär och jag väljer att ställa mig utanför på forumet tidigare förd diskussion om företagets marknadsföringsmetoder).
Nyfiken i en strut:
Vad är det för marknadsföringsmetoder som används/använts? (Förlåt OT.)

Om du inte hittar kolla om nån smidig läderslöjdare kan göra ett. Finns ju många här på forumet. Då kan Du ju få det som du vill.

Har köpt från dem nyligen, däribland ett läderarmband. Sömnaden på läderarmbandet har redan börjat lossna och limningen i kanten spricker (har använt bandet i mindre än en månad och aldrig badat/duschat med det). Även quick release-bandstiften har skadat lädret... Skulle inte rekommendera deras läderarmband.

Tillbaka
Topp