• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Letar klocka till min sambo

Hej,
Jag vill köpa en klocka till min pojkvän (31år), jag har en budget på absolut max 3000kr (men gärna under 2000kr).

Han har en guldig förlovningsring - så
helst skulle jag vilja köpa en svart/guldig som matchar (men det är inte det viktigaste).

Kan man få en schysst klocka för det priset eller är det bättre att ge presentkort så han kan höja budgeten lite?

Tacksam för alla tips!

/Gabriella

Klart man kan. Letar du nytt begagnat?
Forumsponsorn Knut Gadd har trevliga klockor i den prisklssen och kör en drive just nu på 20%

https://klocksnack.se/threads/rabatterbjudande-knut-gadd.85789/
BF5B3064-EC5C-4FB2-B975-B3B7CB8A47D6.png

Senast ändrad:
Svårt med en guldig klocka för de pengarna...

Vad har han för stil i övrigt? Vad jobbar han i för branch?

Är det enklare att hitta en helsvart i den prisklassen? Jag tycker det är ganska snyggt och passar bättre än stål till guldringar. :)

Han jobbar med IT inom Försvarsmakten. :)

Du kan ju snegla lite på typ Seiko, Tissot eller Certina. Det går säkert att hitta något som faller din sambo i smaken och ändå få en helt OK klocka för pengen. :)

Tillbaka
Topp