• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Leverans på posten, klocklåda från Diplomat.

Kim Jakobsson

Breitling
Tycker att det varit ganska klurigt att hitta snygga klocklådor här i Sverige. Antigen är de för stora och otympliga eller så är de av kvalité lite sämre.

Men efter lite sökande på diverse forum så hittade jag denna Diplomat-låda på Amazon för cirka 50 dollar. Den är gjord av kolfiber och rymmer sex klockor. Byggkvalitén är suverän och kuddarna känns rejäla. Det negativa är att nyckeln känns lite B och det är svårt att få in den i låset emellanåt.

Men jag är nöjd hur som helst. Beställde den i lördags natt och fick hem den tidigt imorse. Amazon är alltid snabba.

Min samling är så klart ett mindre skämt i dagsläget, men får påfyllning i den nya asken redan på fredag med en SKX009 och en Tissot Visodate, om posten vill så väl.

Anyways, om någon är i behov av en fin klocklåda med bra kvalité så rekommenderar jag verkligen tillverkaren Diplomat!

os2QFn4.jpg

wOM0htx.jpg

hLaFI49.jpg

sQVuhj4.jpg

zBmOja4.jpg

gAbCkSI.jpg

yayAN3U.jpg
 
Topp