• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Leveranstid från 10watches.com?

cab

Audemars
2-Faktor
Någon som beställt från 10watches.com och kommer ihåg hur lång levtid det var?

Beställde 20/9 och väntar fortfarande, skickas med Hong Kong post så man ska väl inte ha allt för bråttom.
 

max

Dancing Queen
Fick du inget sändningsnr?
Är du säker på att det är skickat, det var inga prylar som var restade?
Maila honom, brukar vara snabb på att svara.
Senast jag fick något med hong kong post så hade jag det i min hand på 2 dygn, dock inte från 10watches.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Jo jag har fått trackingnr och enligt det så lämnade paketet HK 23/9 men kan tyvärr inte spåra paketet efter detta.

Så det har väl fastnat på vägen någonstans :(
 

max

Dancing Queen
Sök på trackingnr EA137889786HK så ser du hur det såg ut för mig.
Det skulle ju inte vara helt förvåna mig det minsta om posten har klantat sig, men vet ju inte vilken typ av frakt det är skickat med. Ligger det på en båt lär det ju ta tid, min gick med "Outward Speedpost" enligt trackingen.
Har det inte kommit på måndag skulle jag först ringa posten och se om de har numret registrerar och annars ta kontakt med avsändaren och be honom efterlysa paketet från det hållet.

Lycka till, väntan kan kännas lång och oron är alltid hög men oftast så är det bara så att det tar lite längre tid än man tycker att det borde. Är säkert ingen fara på taket.
mvh
/Max
 

cab

Audemars
2-Faktor
Tack för info,

Ser nu att min gick som: Outward Registered Letter, så de skicka väl mitt paket med åsna :)

Jag kan inte klicka på någon länk mer info utan står bara:

Outward Registered Letter

Destination - Sweden

The item left Hong Kong for its destination on 23-Sep-2012
 

naggge

Panerai
Beställde konstigt nog också från 10watches 20 september och är i samma sits som dig.
Min erfarenhet av HK post är att det kan ta ett jävla tag. Rekordet är närmre en månad för mig.
 

Målarn

The Steak
naggge skrev:
Beställde konstigt nog också från 10watches 20 september och är i samma sits som dig.
Min erfarenhet av HK post är att det kan ta ett jävla tag. Rekordet är närmre en månad för mig.

Fan en månad?? Då skulle jag ej ha kvar nått hår alls på huvet haha :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jisses. Har fått paket från HK (10-watches) på en vecka. Men ibland tar det två och i värsta fall tre.
 
Topp