• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Lew & Huey Cerberus

Utvisaren

Diamant
Pris
3500
Returpolicy
Ingen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Begriper inte hur jag markerar den som såld. Men såld är den.

Klocka av micromärket Lew & Huey Cerberus i absolut nyskick.
Klockan inköpt juni 2018 men har enbart provats. Plasten på kronan sitter tex kvar.
Alla papper och box finnes och garantin gäller till juni 2020.
Klockan är helt i stål. Alla länkar medföljer.
Miyota 9015 automatiskt urverk. Klockan är mindre än ett år gammal och därmed aldrig servad.
B42*L50*H12,5mm (utan kronan). 22mm mellan bandluggarna.
Gångreserv på 42h minst enl. tillverkaren.
Vattentät 10ATM eller 100 meter.
Frakt ingår inte i priset utan typ av frakt och kostnaden väljer köparen. REK... rekommenderas. Jag ansvarar inte för postgången.
Betalning via swish eller banköverföring. Men de detaljerna kan vi ta via pm.
Klockan säljes helst men delbyten kan accepteras, bytesvärdet i så fall 4000kr. Av intresse kan vara diverse militära ur eller mindre Seiko dykare som SKX013 eller 033. SARB033 är också intressant. Men skicka vad du har, jag är inte omöjlig.
Har jag missat något eller om man vill fråga något så lägg mig ett PM så löser vi det. För den som läst annonsen ända hit är priset 3000 kr. Men snart åker den i andra forum istället.

Tack KS för annonsplats.
20190317_124914.jpg
20190317_124936.jpg
20190317_125219.jpg
20190317_130218.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp