• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ligger vi fel i tiden?

Alarik

Audemars
2-Faktor
Det i sig är en relevant fråga även om följdfrågan är en smula ironisk.
Vi bär en klocka runt handlanden trots att tid som koncept är något som serveras gratis överallt. Tro mig - jag älskar klockan och allt vad den representerar och kommer försvara den till döds men det går inte att sticka under stol med det faktum att det är en relik (trots att den den kan fyllas med sanslösa innovationer) och vi betalar också vad som kan anses vara gräsliga summor för det också.

Frågan är - är ni konservatister i annat också?
Bruna skor efter 17?
Rött till fisk?
Kontanter isf kort?
Matcha blått och svart?
 

Wboy

Panerai
Det i sig är en relevant fråga även om följdfrågan är en smula ironisk.
Vi bär en klocka runt handlanden trots att tid som koncept är något som serveras gratis överallt. Tro mig - jag älskar klockan och allt vad den representerar och kommer försvara den till döds men det går inte att sticka under stol med det faktum att det är en relik (trots att den den kan fyllas med sanslösa innovationer) och vi betalar också vad som kan anses vara gräsliga summor för det också.

Frågan är - är ni konservatister i annat också?
Bruna skor efter 17?
Rött till fisk?
Kontanter isf kort?
Matcha blått och svart?

Bruna skor efter 17?
Tycker vissa färger gör sig bättre i dagsljus, tex brunt och vissa bättre kvällstid, ffa svart, men har inga principiella regler kring det. Jobbar aldrig i svart kavaj på kontorstid dock. Mörkgrått respektive mörkblått fungerar typ alltid.
Rött till fisk?
Beror på fisken, men både rött å vitt kan fungera.
Kontanter isf kort?
Kort eller swish
Matcha blått och svart?
Gärna blått och svart ihop, men kräver lite fingertoppskänsla med nyanser.
 

Såkkett

Omega
Aldrig bruna skor oavsett tidpunkt
Hellre rött till fisk än vitt till kött
Har alltid €2-300 i korthållaren men håller mig till kort om det är applicerbart
Blått likt bruna skor är inget som finns i min accessoar så det är inget jag lägger tid på
 
Topp