• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lilla tråden om Hajar på filmduken! 🦈

Alarik

Audemars
2-Faktor
Det är på gång, vi är laddade vi är tända...

This SUMMER, JAWS BENEATH.


Kan kanske vara något!

Det är säkert jag som är bakom flötet men är inte den där cirkulerat i flera år?
Det är väl bara en trailer sammansatt av andra filmer?

Edit: stavar som en kratta.
 

ScubaKing

Audemars
Det är säkert jag som är bakom flötet men är inte den där cirkulerat i flera år?
Det är väl bara en trailer sammansatt av andra filmer?

Edit: stavar som en kratta.

Jag du måste ha rätt. Jag såg 4 andra hajfilmer jag redan har sett i den där Trailern. Bland annat "The Reef", "Deep Blue", "Hajen" och "The Shallows"
 

EmmiiLL

Cartier
2-Faktor
Det är säkert jag som är bakom flötet men är inte den där cirkulerat i flera år?
Det är väl bara en trailer sammansatt av andra filmer?

Edit: stavar som en kratta.

Jag du måste ha rätt. Jag såg 4 andra hajfilmer jag redan har sett i den där Trailern. Bland annat "The Reef", "Deep Blue", "Hajen" och "The Shallows"
Det stämmer :)

Screenshot_20200506-221449.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Det är säkert jag som är bakom flötet men är inte den där cirkulerat i flera år?
Det är väl bara en trailer sammansatt av andra filmer?

Edit: stavar som en kratta.


OK...har den det, brukar inte vara ute på tuben så ofta, kom på den av en slump, när jag sökte en trailer på filmen The MEGA.

Jag du måste ha rätt. Jag såg 4 andra hajfilmer jag redan har sett i den där Trailern. Bland annat "The Reef", "Deep Blue", "Hajen" och "The Shallows"


Hehe...samma här, men tänkte inte så mycket på det, gubbarna var äldre ju, så va fan, det här känns ju lite spännande!




Haha...så jävla dum man kan vara ibland, men tack för klargörandet!


Jävligt bra gjord fake trailer får jag säga. :)


Stötte på denna samtidigt, också helt OK gjord!

 

lofgreno

Audemars
OK...har den det, brukar inte vara ute på tuben så ofta, kom på den av en slump, när jag sökte en trailer på filmen The MEGA.
Hehe...samma här, men tänkte inte så mycket på det, gubbarna var äldre ju, så va fan, det här känns ju lite spännande!
aha...så jävla dum man kan vara ibland, men tack för klargörandet!
Stötte på denna samtidigt, också helt OK gjord!
Haha, asså jag gick på den också. Tills jag började läsa svaren här. :)
Hahaha, ja den var också bra. Även fast jag kände igen mer andra filmer där... känns som man har missat en del hajfilmer ändå...
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Då var den beställd från Discshop. Om bara Postnord gör sitt jobb så borde den var här innan helgen

1615285154796.png


Beställde även ett exemplar från eBay, då jag gillade omslaget på den utgåvan mer.

1615285297841.png




Nu återstår det och se hur mycket som är kvar från ursprungstrailern från 2016, det lilla man fick se där var riktigt fett 🤪!



Tyvärr så verkar det som att det är en helt ny film...😖.

 
Senast ändrad:

lofgreno

Audemars
Då var den beställd! Om bara Postnord gör sitt jobb så borde den var här innan helgen

1615285154796.png


Beställde även ett exemplar från eBay, då jag gillade omslaget på den utgåvan mer.

1615285297841.png




Nu återstår det och se hur mycket som är kvar från ursprungstrailern från 2016, det lilla man fick se där var riktigt fett 🤪!



Tyvärr så verkar det som att det är en helt ny film...😖.

Top of the line... :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Då har man beställt lite Hajfilmer igen! Vissa av dom släpps om en vecka, bland annat Great White, from the depths släpps om 2 veckor, Shark Attack var slut i lager, skickas så fort den kommer i lager igen.

1626187211125.png


1626187260666.png

1626187305223.png

1626187281503.png

1626187325577.png
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Då ska jag göra ett utlåtande som utlovat! Hade stora förväntningar på denna, men tyvärr så hade jag önskat att jag fortsatt och tittat på GOMORRA på HBO istället!

Nja... denna Hajrulle var allt annat än bra, funkade inte ens för oss inbitna hajfilms entusiaster. Börjar dock helt OK, men sen går det bara utför med filmen. Filmen är alldeles för förutsägbar, finns inget nytänk, handlingen känns lam, och man undrar hur dom tänkte här när dom skrev manus. Borde finnas regler för hur dumma man får göra personerna, karaktärerna i filmerna. Även i denna hajrulle så använder man animerade och klipp på riktiga hajar. En urusel film rakt igenom som inte borde lämnat skaparens fantasi, denna GREAT WHITE är till och med sämre än vad SURROUNDED var, och det säger inte lite det!

En film som dom skulle släppa på Blu-Ray är, Capsized: Blood in the Water, denna hajfilm gick på Discovery Channel för någon när dom körde Shark Week.

1626503544611.png



GREAT WHITE, betyg.

Handling: 1/5 Affar
Totalbetyg: 1/5 Affar
Filmen: 1/5 Affar
Produktion: 1/5 Affar
 
Senast ändrad:

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Såg denna kalkonfilm nyligen. Ett gäng kidz (en av rollerna spelas av Stallone dotter, bara det är varningssignal nog) blir inlåsta i vattenfyllt grottsystem under mark där ett gäng människoätande och blinda jättehajar bor. Precis lika genomuselt som det låter
9F9BD772-858D-4415-BF46-50DD7C5D1890.jpeg
 

HSK

Patek
2-Faktor
Såg denna kalkonfilm nyligen. Ett gäng kidz (en av rollerna spelas av Stallone dotter, bara det är varningssignal nog) blir inlåsta i vattenfyllt grottsystem under mark där ett gäng människoätande och blinda jättehajar bor. Precis lika genomuselt som det låter
9F9BD772-858D-4415-BF46-50DD7C5D1890.jpeg
Se föregångaren om du inte redan har gjort det. Den är faktiskt riktigt bra till skillnad från den här kalkonrullen som bara vill casha in på framgångarna för den första.
 
Topp