• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lillemans första klocka blev en Seiko..

Ministern

Founder
2-Faktor
och han verkar nöjd!

C60C0477-9B16-4F88-B430-6925AA0191C9-3148-000003679173E013_zpsa2a581a8.jpg
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Hehe, jag trodde att Seikodykaren fick agera som dörrmatta sen du inköpte Pateken... :p
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Spencer66 skrev:
80talisten skrev:
Spencer66 skrev:
80talisten skrev:
Hehe, jag trodde att Seikodykaren fick agera som dörrmatta sen du inköpte Pateken... :p

Pateken får han när jag dör..
Hehe.. Måste verkligen säga att din son är gullig, hur gammal är han nu?

6 månader fyllde han den 22:a.
Det går skrämmamde fort.. Min äldre son är 7 fyllda och den minsta 2 fyllda - och kan redan identifiera många modeller till rätt klockmärken :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
80talisten skrev:
Spencer66 skrev:
80talisten skrev:
Spencer66 skrev:
80talisten skrev:
Hehe, jag trodde att Seikodykaren fick agera som dörrmatta sen du inköpte Pateken... :p

Pateken får han när jag dör..
Hehe.. Måste verkligen säga att din son är gullig, hur gammal är han nu?

6 månader fyllde han den 22:a.
Det går skrämmamde fort.. Min äldre son är 7 fyllda och den minsta 2 fyllda - och kan redan identifiera många modeller till rätt klockmärken :)

Min kan bara suga på klockorna än så länge..
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Spencer66 skrev:
80talisten skrev:
Spencer66 skrev:
80talisten skrev:
Spencer66 skrev:
80talisten skrev:
Hehe, jag trodde att Seikodykaren fick agera som dörrmatta sen du inköpte Pateken... :p

Pateken får han när jag dör..
Hehe.. Måste verkligen säga att din son är gullig, hur gammal är han nu?

6 månader fyllde han den 22:a.
Det går skrämmamde fort.. Min äldre son är 7 fyllda och den minsta 2 fyllda - och kan redan identifiera många modeller till rätt klockmärken :)

Min kan bara suga på klockorna än så länge..
Det kommer naturligt tids nog ... :)
 

JohanHLM

Rolex
Han verkar ha fått smak på klockor :)
Min minsta på nio månader tycker det är perfekt att ta ett stadigt grepp runt boetten på pappas klocka då han ska resa sig. Än så länge har länk och lås klarat sig men det är väll bara en tidsfråga innan det sker en olycka. Jag får helt enkelt lära honom lite vett & etikett.
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Där satt den, Spencer!

Jag önskar jag hade haft kameran redo när min Ivar på 9 månader lyckades böja tillrätta spiralen i min Tudor Day-Date, nu går den +/- 0,2 sek/dygn. :)
 
Topp