Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trots låg limitering är den ju däremot inte värd mer än nypriset, inte än i alla fall.Limited är bra skit.
![]()
![]()
![]()
Det är bra det, hoppas den sjunker som en sten så en annan kan få råd.Trots låg limitering är den ju däremot inte värd mer än nypriset, inte än i alla fall.
Hear, hear! Hur superovanlig och eftertraktad är inte denna? Dessutom i samarbete med Skoda, detta legendariska märke som ligger bakom ikoner som 130 Rapid!Det finns ju två typer av ”limiterade”. Dels de som släpps på löpande band till affärer ala’ Omega. Men sen finns ju även företagsbeställda och samarbeten som inte säljs i affärer, men som ofta hittar ut på begagnadmarknaden med tiden.
De senare desto mer roligare imo.
Det är en schysst klocka men man får många schyssta klockor för det priset. Personligen har jag svårt att motivera att ha fler klockor om jag har en klocka i den prisklassen.Det är bra det, hoppas den sjunker som en sten så en annan kan få råd.
Sen får den gärna öka igen.
Om jag hade en sån där så vore det med största sannolikhet en keeper.
Den här perfekt storlek och är otroligt snygg, och borde inte vara spec svår att bära upp.
Hade de legat på 60 - 80k så hade det klart varit något jag redan börjat spara till. Men 140k, det känns som om det är för mkt, iaf för min ekonomi.
Hur som helst en jäkligt snygg klocka, och jag tkr det är märkligt att den du hade, den som ligger på K&S inte har blivit såld.. alla kan juh inte ha lika sur ekonomi som jag..?
(Men de flesta lär juh hålla med om den näst intill perfektion utseendemässigt)
Mvh Roffe
Ja, jag tänker nog mer såhär att hellre än en fin Jättedyr, för 140, 150. Så skulle jag köpa tre för 40 - 60k st. Jag har lite svårt att bära hålla mig till en. Och hade jag en sådan där, och sen ett par skitbeaters för runt en femma, så skulle den dyra mest troligt aldrig våga användas annat än på julafton/middagar/foton. Alternativt så skulle det bli den enda som användes, då jag skulle känna det nästan "pinssmt" (tyvärr) att bära nåt "billigt skit) efter att ha blivit så bortskämd med en fin klocka.Det är en schysst klocka men man får många schyssta klockor för det priset. Personligen har jag svårt att motivera att ha fler klockor om jag har en klocka i den prisklassen.![]()
Två goda exempel på undantag från regeln.Handlar uteslutande om vilket märke och vilken modell, och inte minst huruvida man lyckas köpa berörd klocka direkt från boutique eller AD.
Mina två Pannor är båda limiterade. Bronzon genererar ett premium på minst 60% så fort man kliver ur butiken, medan 911 är så pass ny att tiden kommer få utvisa andrahandsvärdet. Men med tanke på att modellen mottagits oerhört väl och är limiterad till endast 500 ex är jag tämligen övertygad om att även denna kommer bli en vinstaffär (om än klart måttligare än Bronzon) om jag någon gång skulle få för mig att sälja..
PAM671
![]()
PAM911
![]()
Den här bronzon är äckligt snygg. Jag skulle föredra den gröna tavlan och en diameter på -5mm.Handlar uteslutande om vilket märke och vilken modell, och inte minst huruvida man lyckas köpa berörd klocka direkt från boutique eller AD.
Mina två Pannor är båda limiterade. Bronzon genererar ett premium på minst 60% så fort man kliver ur butiken, medan 911 är så pass ny att tiden kommer få utvisa andrahandsvärdet. Men med tanke på att modellen mottagits oerhört väl och är limiterad till endast 500 ex är jag tämligen övertygad om att även denna kommer bli en vinstaffär (om än klart måttligare än Bronzon) om jag någon gång skulle få för mig att sälja..
PAM671
![]()
PAM911
![]()