• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Linde Werdelin. Try It

Back

Vacheron
2-Faktor
Kontaktade Linde Werdelin gällande deras Try It. Allt gick smidigt och idag kom en SpidoSpeed Steel till kontoret. Har följt LW sen de började sin resa, men iom att de har få retailers har jag aldrig kommit i närheten av någon av deras klockor.
Jag är väldigt positivt överraskad. Trots sin storlek på 44 mm och 15 mm så är den välgjord och välbalanserad att den känns helt fantastisk på handleden!
Det blir inte lätt att säga hejdå till den om 5 dagar - hade inte budgeterat för en LW detta året (CHF 8600 + moms)
Nu lite bilder från kvällens promenad. Enjoy

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Konceptet 'Try It' var hur smidigt som helst. Fyllde i ett formulär på hemsidan. Fick ett mail av LW. Önskade ett visst datum då klockan skulle anlända. Skickade över kreditkortsuppgifter (30% deposit). Klockan levererades med UPS till kontoret tillsammans med packsedlar för frakten tillbaka - om den nu får åka tillbaka....
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Jag bad om en modell som tyvärr hann säljas slut (SpidoSpeed Black Orange). Den jag fick var en äldre modell, tror det är den som kan hittas under LW Vintage. Tycker faktiskt att detta är en cleanare model så väldigt nöjd.
Den är i bra skick vilket gör att man vill behålla den...

Man ska egentligen aldrig komma så här nära frestelsen
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Men va fan!!! Jag måste säga hejdå till min imorgon :( så kommer du o visar upp en annan modell. Köp-begäret blir starkare och starkare. Kommer slå till när jag hittar rätt modell till rätt pris!
 

Rearden

Cartier
Stort faan av LW, men för stora så fixar inte att bära dem. För stora och högs tyvärr, en mindre spiospeed vore den coolaste klockan.
 
Topp