• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rizzie

lekingofkings

Omega
2-Faktor
Eftersökte en grön klocka och det slutade med att jag köpte en Vostok av Lindellc. Trevlig bekantskap, god beskrivning av uret, snabbt skickat och mycket väl emballerat. Allt kanon. Good Guy! :)

IMG_0430.JPG
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Har sålt ännu en klocka till Lindellc. Snabb betalning och en trevlig och smidig dialog.
En kanonkille att göra affärer med. 100% goodguy :)
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag sålde en klocka på distans till Lindellc. Han betalade i förskott direkt när vi hade bestämt ett pris och var i allt väsentligt mycket trvlig att ha att göra med. Jag gör gärna fler affärer med Lindellc i framtiden.
 

SteveG

Omega
Köpte en Certina DS PH200M.
Mycket trevligt bemötande, super snabb och smidig affär! Allt exakt enligt beskrivning och till 100% belåtenhet.
Skulle gärna gör fler affärer med @Lindellc
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Köpte en kanonfin microdykare av @Lindellc
Smidigt som vanligt och allt till full belåtenhet.
En microbroder som jag mycket varmt kan rekommendera :) 100% GG
 

M3lk3r

Omega
Precis fått en klocka köpt av @Lindellc som kom fram på posten idag. Smidig och trevlig, mån om att kolla av så att klockan kommit fram när posten segade. Tummen upp!
 

M26

Rolex
2-Faktor
Var på jakt efter en klocka som Herr @Lindellc råkade ha i sin ägo! Inte riktigt redo att skiljas från men så vänligt låta mig att låna, oerhört fin och generös gest som endast en sann Good Guy skulle uppvisa :) Hade hoppats att lånet skulle stilla mitt begär men det blev naturligtvis tvärtom :D Stort tack för vänligheten och hoppas på en affär inom snar framtid :)
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Äntligen fick också jag göra affärer med @Lindellc.
Trotts extrem höga förväntningar blev jag inte besviken! :) Mycket nöjd!
En goodguy som jag hoppas göra flera affärer med framåt.
 

LoveL

Rolex
2-Faktor
Köpte en Shirryu Bronze Diver i utlovat kanonskick, bra packat och snabbt levererat! 100% Tack! 🙏🏻 😎🏆
 
Topp