• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rizzie

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
Here we go again, genomfört ett byte på distans dårå som vanligt.
Va fan, haru ens använt klockan?
Som ny jue, jag gillart! 😍

Hoppas du är nöjd med inbytet 😘

Tveka inte om ni funderat på att göra affär med @Rizzie 100% satisfaction garanteras!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Köpt en supertrevlig klocka i 14t klassen av @Rizzie . Väldigt trevligt köp, bra snack i pm, mycket tillmötesgående TS och leverans i perfekt skick 🤗. Verkligen good Guy! 🤓
 

KandreasF

Rolex
2-Faktor
Sålt Sinn på distans till @Rizzie. Det enda jag ångrar med affären är att det inte blev f2f. En otroligt trevlig man och till 100 % en GG. Du kan göra affärer med trygghet.
 

Erli01

Breitling
Otroligt snabb och trevlig affär där jag köpte en Sinn 104 av @Rizzie. Klockan var i otroligt fint skick och exakt som beskriven. Extra snabb leverans för att hinna fram till uppvaktningen där det var presenten. Kan bara rekommendera 100%! Tackar och bockar!
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Sålt klocka till elitkunden @Rizzie . En mycket smidig affär och jag kan verkligen rekommendera den till 100% GG och hoppas göra många fler affärer 😄
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en G-shock till @Rizzie, inga krusiduller alls! Trevlig kommunikation och snabb betalning. GG for sure 👍🏻 Att han sen hade självbevarelsedriften att inte hämta den samma dag den kom, utan vänta in nästa klockas leverans dagen efter, det är ju helt crazy och har aldrig hänt mig 😜 😂
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Gjort ännu en affär med supertrevliga @Rizzie, den här gången med en bra slant upp åt hans håll. Lika bra att ha att göra med som alltid!
Givetvis minst 100% GG!
 

LoveL

Rolex
2-Faktor
Sålt en liten titanare till bäste @Rizzie och som vanligt mycket trevligt snack och snabb affär!
Här handlar du tryggt, säkert, med trevligt snack och bra priser. 1000% GG 😘
 
Topp